Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №802 від 28.03.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс добрих порад

Як правильно подати рекламу чи оголошення

Як правильно подати рекламу чи оголошення

Без сумніву реклама Це невід'ємна частина бізнесу Саме від якісної правильно даної реклами залежить просування і розвиток Вашого бізнесу. Без реклами зараз нікуди, від неї залежить скільки у Вас буде відвідувачів в магазині або клієнтів які скористаються Вашими послугами.

Найчастіше підприємці витрачають багато грошей на свої рекламні компанії та як правило вони витрачаються в нікуди.

Так як підприємець не знає точно як вона діє (реклама) і йдучи на поводу у рекламних агентів розміщують рекламу в свідомо не перспективних напрямках, що як відомо не приносить бажаного результату.

Давайте зараз розберемо як правильно дати рекламу, щоб зберегти свої гроші і отримати бажаний результат. Куди звернутися, в Рекламное агентство, чи займатися самостійно - вирішувати Вам.

Реклама і бізнес дає правильно реклама

Почавши свій бізнес, підприємець починає замислюватися про його розкрутці, щоб він став популярним і про нього довідалося якомога більше людей. І як відомо у нього виникає резонне питання КУДИ ДАТИ РЕКЛАМУ? Щоб не витратити зайві гроші і вона відпрацювала з розумом.

Для різних напрямків діяльності загальні стандарти які найкраще в них працюють.

Куди дати рекламу

І так, давайте розберемо за напрямками діяльності куди краще дати рекламу і де вона краще працює Я розділю бізнес на 3 загальних напрямки. Це сфера послуг, торгівля і виробництво.

1. Реклама для сфери послуг.

а) Оголошення. Звичайні приватні оголошення про надання послуг з відривними листками. Хоча це й не законно, і міська влада може штрафувати за псування зовнішнього вигляду стовпів, але... Часто підприємці недооцінюють цей вид реклами, але ж насправді він найдієвіший для бізнесу в сфері послуг.

Саме він принесе Вам основний потік клієнтів. Імовірно близько 50% всіх клієнтів звернутися до Вас саме по оголошеннях.

Тому клеїти їх треба постійно, виробляєте обклеювання міста щотижня. Бажано в п'ятницю, якщо самому складно клеїти, то візьміть на роботу розклеювача оголошень. Оплата 2-3 руб. За 1 оголошення.

б) Друковані видання. Додайте оголошення про роботи які Ви виробляєте в усіх друкованих виданнях міст де графа "Послуга". Насправді це не принесе дуже багато клієнтів, але так як така реклама одна з найбільш дешевих, то розміщуйте, потік клієнти по такі оголошення буде обов'язково.

в) візитки. А інші слів я сказав би сарафанне радіо, впевнені що Ви знаєш що це таке. Вдячні клієнти обов'язково порадить свій знайомий звернутися саме до Вас. Так що замовте візитки, можна навіть найдешевший і давай їх кожен свій клієнт у якого виробляє роботи.

г) Інтернет. Насправді ця реклама не дуже діє і клієнтів з неї не багато, але все ж вони Правильніше було б дати оголошення в Інтернеті на безкоштовних дошках оголошень Вашого міста. Цей вид реклами безкоштовний і тільки тому я його сюди включив.

На цьому з рекламою для сфери послуг все, більше ніякої реклами для неї не діє. Точніше діє, але занадто дорогий і не приносить бажаний результат, тому витрачатися на неї немає сенсу.

2. Реклама для торгівлі

Відкриваючи власний магазин підприємці всіх сил намагається його розгойдати щоб привести в нього побільше покупців.

Витрачають десятки тисяч рублів, але часто дають рекламу не правильно і як наслідок великі фінансові витрати майже з нульовим результатом.

Давайте все таки визначить яка реклама буде діяти для власного магазину.

Реклама двигун торгівлі, але давати її треба з розумом і правильно!

а) Буклети. Кольорові барвисті буклети досить дієва реклама. Замовте такі буклети з описом і ціною найцікавіших товарів, а так само природно з адресою і телефоном магазину.

Такі буклети необхідно розкидати по поштових скриньках найближчих до Вашого магазину мікрорайонів. Б) Реклама в ліфтах Сюди теж варто розмістити рекламу, тільки не треба її робити сильно великий бо Це досить дорого, але зробити модуль середнього розміру теж варто Вкажіть на ньому Ваші кращі пропозиції товару.

в) Друковані видання. Розміщуйте рекламний модуль (ніяк не оголошення) в відповідну рубрику найпопулярніших місцевих газет спрямованості по категорії Вашого товару.

Ні в якому разі не треба розміщувати рекламу в безкоштовних газетах, так як це просто сміття.

г) Візитки. Зробіть візитки з дисконтною знижкою у Вашому магазині 3-10% і вручайте їх покупцям в залежності від їх суми покупки. Це дозволить залучити в Ваш магазин постійних клієнтів. Д) Реклама на ТБ Реклама на ТБ у форматі рядка, що біжить і телегазета варто давати тільки в тому випадку якщо Ви проводите якийсь акція, або у Вас велике надходження товар в цьому випадку теж сенс розмістити рекламу тут.

е) Штендер і вивіска. Це теж можна віднести до реклами (зовнішній). У Вас повинні бути барвиста вивіска і обов'язково барвистим штендер із зазначенням розташування магазину.

Часто люди шукаючи магазин плутається, штендер і вивіска їм допоможе без проблем знайти розташування магазину.

Саме так буде правильно дати рекламу для свого магазину. Не варто витрачати гроші на рекламу по радіо, в транспорті, на транспорті, на білбордах, вона не принесе користь в співвідношенні ціна-якість.

Така реклама сенс давати тільки в разі якщо у Вас досить великий магазину і бюджет.

3. Реклама для виробництва

При виробництві товарів реклама потрібна іміджева. Тобто вона повинна просувати Ваш товар на ринку, щоб люди його впізнавали в магазинах.

а) Телебачення. Тут рекламу треба давати у вигляді рекламного відеоролика на місцевих телеканалах, насправді така реклама досить дорога, але результат гарантований

б) Реклама на білбордах. Ця реклама обов'язково при власному виробництві і теж дієва.

в) Реклама на плазмових панелях міста. Не варто обходити своєю увагою і відеорекламу на плазмових панелях у місцях великого скупчення людей.

г) Реклама в журналах. Якщо у Вас в місті тематичні журнали, то в них теж обов'язково необхідні своїй рекламі давати.

Більше де або ще розміщувати рекламу при власному виробництві я не бачу сенсу.

Проводячи іміджеву політику Ви досягнете не тільки того що Ваш товар дізнаватимуться потенційні покупці, але і знайдете додаткові ринки збуту, так як до Вас будуть звертатися представники торгівлі цієї категорії товару з пропозицією про співпрацю.

Іміджева реклама не повинні бути "сухий", а зроблені фахівці заманює і цікавий.

Тепер Ви знаєте як правильно дати рекламу для свого бізнесу.

28.03.2017


Переглядів: 1314

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1165 від 17.04.2024p.
¤ 
Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

П’ятого квітня близько 18 год до поліції повідомив 34-річний житель села Зірне, що в дендрологічному парку міста Березне, невідомий чоловік раптово почав нецензурно висловлюватися в його адресу, а потім – побив металевою палицею та втік....

¤ 
Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР та релокований ДЗ «Луганський державний медичний університет» уклали тристоронній договір про співпрацю із Литовським університетом медичних наук....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21183)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17329)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14558)
• Допомога під час карантину [967] (14482)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14319)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14133)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14007)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13978)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13969)
• Живи до ста! [965] (13952)
• Бюджет і ми… [965] (13888)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13881)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13755)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13665)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13660)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13607)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13216)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13190)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному вперше люди з інвалідністю отримають безкоштовне оздоровлення (496)
• Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід (72)
• Які шкідливі речовини можуть містити вологі серветки? (68)
• Побив в парку чоловіка телескопічною палицею (66)
• Тонкощі заварювання кави (65)
• Рідні брат та сестра з бабусею загинули у ДТП (63)
• Небезпека вологих серветок (62)
• Часникові стрілки корисніші за часник (60)
• Особливості вживання видів води (60)
• Пиріг «Чорний ліс» (60)
• Чому варто їсти кабачки, особливо жінкам? (59)
• А ваш шампунь безпечний? (57)
• Про стан печінки «розповість» ваш вказівний палець (55)
• Нецукровий діабет (52)
• Водій напідпитку пропонував хабар поліцейським (48)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"