Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №918 від 24.06.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс економiки

Різні варіанти зовнішньої реклами

Різні варіанти зовнішньої реклами

Зовнішня реклама - це надзвичайно популярний вид маркетингу, який включає в себе сукупність рекламно-інформаційних засобів, представлених на відкритій місцевості публічно. За кордоном має назву «outdoor», прямий переклад - знаходиться на відкритому повітрі. Зовнішня реклама є невід'ємною частиною сучасного маркетингу, в Москві та інших великих містах її можна зустріти практично на кожному кроці. Вона орієнтована в першу чергу на людей, що рухаються по вулицях, а її метою є звернути увагу на рекламований продукт, зацікавити клієнта за допомогою візуального засоби масової інформації, а не передати якомога більшу кількість інформації, як помилково вважають деякі.

Ви можете дізнатися більше про світлову рекламу на сайті AMS Print

Рекламні вивіски на відкритому повітрі є вкрай ефективним методом розкрутки як назви - бренду компанії, так і її продуктів, товарів, послуг. Крім того, вивіски з світяться букв зі світлодіодним підсвічуванням мають ряд переваг, таких як: надійність, економічність, довговічність, різноманітність у виборі форми і кольору і, звичайно, привабливий вигляд. При всіх комерційних і маркетингових переваги зовнішньої реклами ви можете зустріти безліч громадян переконаних, що такий вид реклами псує оточення Москви, особливо її центр.

Як правило, «наружку» визначають як рекламу, що діє поза місцем проживання споживачів, тобто на вулиці - поза приміщеннями, а її основним завданням є залучення аудиторії на відкритому повітрі. Залучення клієнтів за допомогою зовнішньої реклами, яка по праву вважається однією з найдоступніших форм масової інформації, виявилося дуже ефективним методом розкрутки бізнесу в усьому світі.

Види зовнішньої реклами.

Розвиток технологій сприяло тому, що вулична реклама стала асоціюватися з Багатоформатна носіями, як стаціонарними, так і тимчасовими. Зовнішня реклама включає в себе широкий спектр доступних форм і видів. Функціонально їх можна розділити на: оригінальні іміджеві (об'ємні букви, світлові короби), інформаційно-вказівні та медійні. Особливим інтересом користуються вивіски і оголошення, що розміщуються на будівлях, зупинках, громадському транспорті (автобуси, трамваї, метро і т.д.). Можна сказати, що реклама на вулиці стала невід'ємною частиною пейзажу сучасного співтовариства.

Форми, види та варіанти вуличної зовнішньої рекламиСреді найбільш часто використовуваних варіантів зовнішньої реклами зустрічаються:

вивіски з об'ємних літер,

лайтбокси (світлові короби),

плакати,

панель-кронштейни,

пілони, піллари і ролери,

різнобічні і круглі вуличні тумби,

штендери,

брандмауери і медіафасади,

стели,

маркізи,

білборди,

призматрони,

вітрини,

афіші,

щити,

суперсайти (суперборди),

арки,

рекламні стовпи,

транспаранти і перетяжки,

електронні екрани і таблиці.

Оголошення на вулицях можуть приймати різні форми, а фахівці, що займаються їх створенням все більш і більш конкурують один з одним в інноваціях. З кінця 20 століття вченими активно розробляються й удосконалюються технології, що впливають на подразники почуттів людини, не тільки зорові, але і смакові - так званий аромамаркетинг є нестандартним рішенням в області маркетингу.

Зовнішня вулична реклама є одним з основних факторів, що впливають на сприйняття бренду.

Різноманітність зовнішніх рекламних форматовНаружная реклама в маркетингу, як ефективна форма комунікації продавця з покупцем, виконавця з замовником, є відмінним інструментом для просування більшості компаній. Поступово охоплюючи широкий спектр аудиторії, вона впливає на потенційних клієнтів в довгостроковій перспективі. Вулична реклама ненав'язлива, легко запам'ятовується і привертає увагу навіть мало спостережної аудиторії.

Ефективна зовнішня реклама характеризується продуманої візуалізацією з явно вираженими творчими елементами і невеликою кількістю слів. Слід, однак, мати на увазі, що рекламні слогани повинні бути лаконічні і ретельно продумані. Людина, що йде по вулиці, часто звертає увагу тільки на обраний фрагмент реклами.

Інший дуже важливе питання - підбір колірної гами. Кольори, розміщені на рекламі, повинні гармоніювати один з одним. Правильне зіставлення кольорів виділяє рекламну вивіску з підсвіткою на тлі інших і привертає увагу потенційних клієнтів.

Важливим є також вибір відповідного шрифту, який повинен бути чітким і читабельним. Всюдисущі рекламні тексти ефективно працюють на підсвідомість клієнтів і підвищують впізнаваність конкретної компанії. Нерідко буває досить розміщення одного слова з об'ємних літер з підсвічуванням (наприклад, назва компанії, логотип) на тлі цікаво складеної красивою графіки, щоб марка стала досить популярною.

Переваги і недоліки зовнішньої реклами.

Зовнішня реклама має багато переваг для потенційного рекламодавця: доходить до дуже широкої аудиторії, характеризується високим ступенем контакту (вона постійно видима), як правило, має простий і зрозумілий текст. Все це вказує на те, що реклама цього типу відрізняються високою ефективністю при порівняно невеликих витратах, необхідних для її виготовлення і монтажу.

Переваги і недоліки зовнішньої реклами на вулицях городаНаружная реклама як форма освоєння простору викликає і деякі суперечки. З найбільш значущих недоліків цього виду реклами можна виділити «візуальне забруднення» - втручання в історичний вигляд міста. Це особливо відноситься до великих міст. Деякі види реклами великого формату розташовані поблизу доріг відволікають водіїв. Надмірне перенасичення зовнішньої реклами на невеликому просторі сприяє тому, що повідомлення містяться на них стає нерозбірливим і невпізнанним, а, отже, не запам'ятовуються і неефективними. З огляду на цей факт, в деяких містах і країнах цей вид реклами був частково заборонений.

Переваги зовнішньої реклами:

широке охоплення аудиторії;

ефективність, високий рівень сприйняття і запам'ятовування реклами;

робочий режим 24 години;

геотаргетинг, вибір місця установки в залежності від потрібної цільової аудиторії;

різноманітність дизайнерських рішень;

сучасні технології привертають увагу, наприклад, світлодіодне підсвічування;

ненав'язливість, на відміну від реклами на ТБ і радіо;

низька вартість, в порівнянні з іншими видами реклами;

підвищує рівень клієнтського довіри;

запускає так зване «сарафанне радіо»;

гарне доповнення до інших типів реклами.

недоліки:

скороминущість контакту;

стислість і мала інформативність;

економічно не вигідна для проведення короткострокової рекламної кампанії;

періодичне обслуговування;

витрати експлуатації;

адміністративне узгодження;

ефективність безпосередньо залежить від вибору місця установки;

масовість, крім цільових клієнтів оголошення побачать всі;

вплив погодних і механічних впливів;

висока щільність рекламного простору, особливо у великих мегаполісах;

зміна архітектурного вигляду.

Деякі правові аспекти.

Будь-яка зовнішня реклама (особливо великого формату) незалежно від розміру і типу повинна відповідати певним стандартам і нормам. Повністю заборонено розміщення зовнішньої реклами на історичних і охоронюваних державою об'єктах, якщо це призведе до якихось збитків або псування. Діє повна заборона на розміщення реклами, що містить висловлювання расової, релігійної та національної ворожнечі, що містить нецензурну контент, в тому числі порнографічного характеру, оголошень підбурюють до насильства.

Зовнішня реклама не повинна містити зображення або фрази, які можуть ввести споживача в оману (як безпосередньо, так і опосередковано), результатом буде ігнорування або відмова від придбання рекламованого товару, послуги. Якщо зовнішня реклама містить будь-які порівняння, вони також не повинні порушувати принципи чесної конкуренції. Оголошення і вивіски спірного змісту, пов'язані з релігією, а також містять матеріали «для дорослих» не можуть бути розміщені на відстані менше 500 метрів від молодіжних клубів, дитячих майданчиків, шкіл, ясел і дитячих садів.

Зовнішня реклама повинна також містити дані, що дозволяють однозначно ідентифікувати посадову або юридична особа, яка є власником даної реклами. Ці дані повинні перебувати на видному місці. Повністю забороняється так звана «антиреклама» - поширення негативної інформації будь-якого товару, послуги, види діяльності, а також осіб, професій. Зовнішня реклама не повинна містити контент, будь-яким чином підбурює до вчинення злочинів, що пропагують військові дії, зброя, тероризм.

24.06.2019


Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1165 від 17.04.2024p.
¤ 
Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

П’ятого квітня близько 18 год до поліції повідомив 34-річний житель села Зірне, що в дендрологічному парку міста Березне, невідомий чоловік раптово почав нецензурно висловлюватися в його адресу, а потім – побив металевою палицею та втік....

¤ 
Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР та релокований ДЗ «Луганський державний медичний університет» уклали тристоронній договір про співпрацю із Литовським університетом медичних наук....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21183)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17329)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14558)
• Допомога під час карантину [967] (14482)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14319)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14133)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14007)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13978)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13969)
• Живи до ста! [965] (13952)
• Бюджет і ми… [965] (13888)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13881)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13755)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13665)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13660)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13607)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13216)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13190)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному вперше люди з інвалідністю отримають безкоштовне оздоровлення (492)
• Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід (72)
• Які шкідливі речовини можуть містити вологі серветки? (68)
• Побив в парку чоловіка телескопічною палицею (66)
• Тонкощі заварювання кави (65)
• Рідні брат та сестра з бабусею загинули у ДТП (63)
• Небезпека вологих серветок (62)
• Часникові стрілки корисніші за часник (60)
• Особливості вживання видів води (60)
• Пиріг «Чорний ліс» (60)
• Чому варто їсти кабачки, особливо жінкам? (59)
• А ваш шампунь безпечний? (57)
• Про стан печінки «розповість» ваш вказівний палець (55)
• Нецукровий діабет (52)
• Водій напідпитку пропонував хабар поліцейським (48)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"