Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №937 від 31.10.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"




  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Грудень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Січень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Новини Рівне

#Ракурс економiки

«МІСТІМ» гарантує довговічність, міцність та екологічність бетону

«МІСТІМ» гарантує довговічність, міцність та екологічність бетону

Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Успішна співпраця з виробниками бетонних шпал – наша спільна відповідь на виклики часу»

Історії залізниць України та світу присвячені сотні книжок і статей. У багатьох з них розповідається про значення сталевих магістралей для соціально-економічного розвитку тих чи інших держав, про техніку – паровози, тепловози, електровози та вагони тощо. Та мало хто згадує про те, що в основі шляху навіть найсучаснішого поїзда лежать шпали – надійна гарантія безпеки, довговічності, швидкості.

В усі часи зміна вимог до перевезень була викликом і для виробників шпал, наголошує напередодні Дня залізничника в розмові з кореспондентом «Рівне-Ракурсу» кандидат технічних наук Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ, директор НВП «МІСТІМ» – відомого українського розробника і виробника хімічних добавок системи «КОМПЛЕКС», орієнтованих на підвищення довговічності, міцності та екологічності бетонних виробів, у тому числі і залізничних шпал.

Бетонна шпала за майже півстоліття повністю витіснила дерев’яну

— Сергію Михайловичу, на відміну від бетонних шпал більш високорозвинених країн – наприклад, Франції, Японії, де швидкості поїздів мінімум удвічі вище – українські шпали руйнуються у три-чотири рази швидше, ніж їхні. Чому?

— Не тільки тому, що вимоги до українських шпал відрізняються від світових стандартів, – тобто, у французьких та японських шпал міцність бетону на одну-дві марки вище, ніж в українських. Головна причина в тому, що в Україні довговічність і стійкість до динамічних навантажень залізничних шпал, як і дорожніх бетонів, досягається пасивними методами – за рахунок кращого використання ресурсу самого каменю. А світовий досвід переконує в необхідності масового виробництва та застосування не чисто цементних систем, а органо-мінеральних – тобто, вводити до складу бетону шпал полімери.

В цьому напрямі наше підприємство має серйозні напрацювання, на них уже звернули увагу українські та білоруські заводи-виробники шпал. Ми готові запропонувати їм захищені патентом хімічні добавки системи «КОМПЛЕКС», які допомагають впливати на якісні характеристики бетонної суміші. В результаті значно покращується якість бетону, знижується його водопроникність, морозостійкість збільшується порівняно із сучасними вимогами ГОСТу вдвічі. А це – суттєве підвищення довговічності шпал. Застосування унікальних добавок, розроб­лених фахівцями НВП «МІСТІМ», також дозволяє скоротити витрату пари при тепловологісній обробці, а значить, зменшити споживання енергоресурсів. В даний час продовжуємо випробування, в ході яких буде обрана найбільш ефективна для використовуваного кожним заводом складу компонентів добавка, яка допоможе значно збільшити морозостійкість продукції та знизити витрати цементу при виробництві шпал.

– Напевне, Ви погодитеся з тим, що заміна дерев’яних шпал бетонними – це не тільки новий рівень безпеки руху, а й турбота про довкілля?

— Бетонна шпала в усьому світі вважається одним із найдосконаліших продуктів для всіх ділянок магістралі та стрілочних переводів залізничних колій, які налічують безліч варіацій – залежно від специфічних параметрів окремих країн і вимог експлуатації. У значній частині світу бетонна шпала з моменту свого розвитку – майже півстоліття тому – практично повністю витіснила дерев’яну шпалу, виробництво якої потребувало високо­якісної сировини. «Укр­залізниця» активно включилась у цей процес на початку 90-х років. Заміна дерев’яних шпал, що служать всього 15-30 років, на бетонні, довговічність яких – залежно від розмірів, типу й експлуатаційного навантаження – сягає 30-60 років, також сприяє збереженню українських лісів, які так безжалісно вирубували (на 1 км колії – 2 га сортової деревини), та має велике екологічне значення завдяки відсутності екологічно шкідливої хімічної обробки, якій піддавались дерев’яні шпали.

Будівництво залізниць – ринок з найбільш динамічним зростанням

— Що мотивує НВП «МІСТІМ» до активної співпраці з виробниками залізничних шпал?

— Створення та розширення будівництва залізничної інфраструктури нині відноситься, мабуть, до ринків із найбільш динамічним зростанням та дуже привабливими можливостями розвитку. «Укрзалізниця» посилює вимоги до шпал, відповідно до умов експлуатації та з урахуванням економічної ефективності. Ця тема, як і будь-яка проблема, пов’язана з підвищенням якості залізобетонних виробів, нам дуже близька. Нині НВП «МІСТІМ» веде інтенсивні переговори з виробниками про впровадження у виробництво сучасних технологій виготовлення шпал, якими передбачено використання унікальних добавок системи «КОМПЛЕКС». Випуск шпал із високими показниками довговічності, морозо-, атмосферо- та зносостійкості, водонепроникності, корозійної стійкості цементного каменю стає можливим завдяки застосуванню в інноваційному продукті НВП «МІСТІМ» спеціальних гідрофобних полімерів, які принципово змінюють характер роботи бетону під впливом агресивного середовища.

— Про їхні достоїнства, будь ласка, детальніше…

— Гідрофобний полімер, по-перше, блокує блукаючі електричні струми, що відгалузилися від колії у ґрунт; по-друге, зменшує вплив на залізобетонну конструкцію шпали різних агресивних хімічних середовищ; по-третє, забезпечує об’ємне армування гідроізоляційного шару і підвищує міцність бетонного виробу. Рецептури бетонних сумішей, створені талановитими технологами нашого підприємства та багаторазово перевірені у виробничих умовах, дозволяють виробляти високоміцні та морозостійкі марки, здатні витримувати великовагові поїзди з навантаженням до 30 і більше тонн на вісь, а також збільшити термін експлуатації шляхів на високошвидкісних магістралях. Шпали з попередньо напруженого залізобетону, виготовлені із застосуванням гідрофобних полімерів НВП «МІСТІМ», – надійна основа для безпеки, довговічності та швидкості.

Велике майбутнє бетонної шпали: у кожної буде свій електронний паспорт

— Яким Ви бачите майбутнє бетонних шпал?

— У бетонної шпали велике майбутнє – вона унікальна завдяки своїй хорошій геометрії, високій стабільності технічного стану колії та тривалому терміну служби. Класична баластна верхня побудова колії із її підтверд­женими практикою перевагами надовго залишиться найбільш поширеною основою для традиційних сфер застосування в залізничному транспорті середніх швидкостей та навантажень. Незабаром готову продукцію будуть маркувати радіочіпами. Таким чином, у кожної шпали буде свій електронний паспорт, що дозволить відстежувати властивості матеріалу і кріплень у процесі експлуатації. Весь життєвий цикл продукції буде як на долоні.

Додатково обговорюється версія перетворення залізниці в сонячну електростанцію. Цього можна досягти шляхом впровадження в покриття шпал фотогальванічних елементів з діапазоном потужності від 35 до 45 мегават на рік. Такі нововведення дозволять взаємодіяти сонячним панелям з мережею поїздів, світлофорами, стрілочними переводами колій, станціями, а також генерувати електроенергію та відправляти її в мережу. Згідно з попередніми даними, 1 км шпал із вбудованими сонячними панелями забезпечить потребу в електроенергії майже 10 домогосподарств в рік.

На завершення щиро вітаю з професійним святом – Днем залізничника – всіх працівників залізничної галузі, всіх, хто забезпечує її чітку та безперебійну роботу. Спільні цілі дозволяють нам разом досягати високих результатів, а професіоналізм – ставити перед собою ще більш сміливі завдання. Ефективна співпраця НВП «МІСТІМ» з виробниками бетонних шпал – наша спільна відповідь на виклики часу. Міцного всім здоров’я, оптимізму, нових здобутків, успішної реалізації планів та ідей на благо України!

Спілкувався Олесь ДУБОВИК

Компанія НВП «МІСТІМ»

м. Рівне, вул. Курчатова, 18-і, 33018; тел.: (0362) 63-66-14, моб. (050) 339-24-20; nvpmistim@gmail.com; www.mistim.com.ua

31.10.2019


Переглядів: 315

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 947 від 17.01.2020p.
¤ 
Юний рівнянин відправився на III зимові Олімпійські ігри

Юний рівнянин відправився на III зимові Олімпійські ігри

Юнацькі змагання розпочалися 9 січня в швейцарській Лозанні....

¤ 
Хвороби мовою тиску та пульсу

Хвороби мовою тиску та пульсу

Щоб бути здоровим, слід не лише вести здоровий спосіб життя, а й контролювати свій стан, щоб за найменших збоїв вчасно запобігти розвитку недуги. Найпростіший метод діагностики, який здоровим людям потрібно робити час від часу, а тим, хто страждає від серцево-судинних проблем та гіпертонії, щодня, – це вимірювання тиску та пульсу тонометром....

¤ 
До посадки розсади готуйсь!

До посадки розсади готуйсь!

Хоч зима ще у розпалі, городній сезон уже стартує. Саме зараз час підготувати все необхідне для садіння розсади, від якості якої залежить майбутній врожай. Успішним досвідом вирощування розсади у своєму онлайн-щоденнику ділиться лучанка Людмила БАСОК. Їй дача не тільки дарує гарні врожаї, а й приносить задоволення....

¤ 
П’яний водій на смерть збив велосипедиста

П’яний водій на смерть збив велосипедиста

Смертельний наїзд стався на автодорозі села Каноничі, що на Володимиреччині, 11 січня близько 17:20....

¤ 
«Доступні ліки» поруч.

«Доступні ліки» поруч.

Як знайти аптеку онлайн?

В Україні запрацював онлайн-інструмент для пошуку аптек, які працюють за урядовою програмою «Доступні ліки». Сервіс показує всі аптеки держпрограми в радіусі 7 кілометрів від медичного закладу. Як працює карта, які переваги дає і які зміни очікують на держпрограму наступного року, дізнавались наші експерти....

¤ 
Микола Шустов просить у Зеленського ініціювати державну програму з лікування дитячого діабету

Микола Шустов просить у Зеленського ініціювати державну програму з лікування дитячого діабету

Голова Олександрійської ОТГ, що у Рівненському районі Микола Шустов став автором ініціативи, щодо розробки та затвердження Державної програми з лікування дитячого цукрового діабету «Солодкі діти»....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Усюди коти й грибки [369] (676)
2. 8-10 червня у Радивилові відбудеться Всеукраїнський фестиваль-конкурс козацької пісні “Встань, козацька славо! Засвіти знамена!” [295] (668)
3. “Ремб” робить усе, як треба, і навіть краще! [337] (665)
4. Як модернізувати «Рівнеоблводоканал»? [774] (663)
5. Вертикальна трансмісія [427] (662)
6. Реінкарнація берези

[257] (661)
7. Комп’ютерних талантів у нас багато! Буде ще більше! [427] (659)
8. МФК “КАРДИНАЛ-РІВНЕ” - У ФІНАЛІ [613] (659)
9. Колоновидні яблуні. [777] (659)
10. Обманливі вихиляси стегнами [384] (656)
11. »Дякуємо Вам за те, що ви існуєте!» [257] (654)
12. Велика сила кохання [257] (653)
13. Огірки з м’ятою і базиліком [881] (645)
14. Італійські канікули разом з чоловіком: як Бейонсе відзначила свій 37-й день народження [878] (643)
15. Відіпрати кухонні рушники допоможе гірчиця [933] (639)

ТОП-15 свіжого номера:

1. На Дубенщині під колесами авто загинув пішохід (177)
2. Черговий «похід» у магазин закінчився кайданками (174)
3. 41 кілограм бурштину вилучили на Рівненщині (173)
4. За сприяння центрів зайнятості Рівненщини у 2019 році працевлаштовано 36,6 тис. громадян (171)
5. Пасажирський потяг збив людину (171)
6. На Березнівщині поліцейські вилучили незаконну деревину (169)
7. 10 речей, які можуть знищити вашу розсаду (168)
8. Рівненські аудитори протягом минулого року забезпечили відшкодування втрат ресурсів на суму понад 12 мільйонів гривень (168)
9. Нетверезий порушник пропонував хабара патрульним (168)
10. Посолити і не насолити. Або кожному інгредієнту – свої солоні правила (167)
11. Пільговики Рівненщини можуть переходити на готівкову форму виплат у будь-який час (166)
12. Мати – мачуха. Невигадана історія (166)
13. На які базові показники при оподаткуванні впливатимуть нові мінімальна зарплата та прожитковий мінімум (164)
14. Щоб розсада не мала “чорної” ніжки (161)
15. Матеріальна допомога, земельні питання, будівництво шкіл і садочків: (160)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс