У новій “Хортиці” модернізовані три із семи ступенів захисту. По-перше, кожній одиниці продукції, присвоюється ідентифікаційний номер, що зберігається в комп’ютерній базі заводу. Раніше він наносився чорнилом, а тепер - лазером, який не має аналогів в Україні. По-друге, змінився й ексклюзивний ковпачок, що саморуйнується при відкриванні, - на нього наноситься голографічний захист. А для виготовлення етикетки застосовується технологія мікродруку, як на грошових знаках.
За словами першого заступника начальника Головного управління захисту прав споживачів Олега ДУНАЄВСЬКОГО, “ТМ “Хортиця” - це єдиний бренд, за увесь час існування якого не зафіксовано жодного випадку підробки або фальсифікації”.
У 2006 році Товариство захисту прав споживачів Російської Федерації визнало ТМ “Хортиця” найбільш захищеним від підробок імпортним брендом на ринку Росії в рамках конкурсу на кращу систему захисту якості.
ТМ “Хортиця” - лідер алкогольного ринку України (27 відсотків) - виробляється на найсучаснішому та високотехнологічному заводі галузі.
ЛВЗ “Хортиця” входить в TOP-10 рейтингу найбільших світових виробників алкоголю.