Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №299 від 05.07.2007p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Лютий 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс особистостей

Володимир Малихін, директор ДП “ПрикарпатЗахідтранс”: “Ділова репутація – це теж капітал”

Володимир Малихін, директор ДП “ПрикарпатЗахідтранс”: “Ділова репутація – це теж капітал”

На порозі свого 60-річчя талановитий керівник відомого в Україні підприємства розповідає нашим читачам, як досягти успіху на роботі та в особистому житті

- Скажіть, чи відразу сфера діяльності, в якій Ви досягли успіху, стала Вашим професійним вибором - “раз і назавжди”?

- Мій професійний вибір у деякій мірі був випадковим: після закінчення дев’яти класів вирішив поступати в технічне училище № 28 нафтовиків в місті Новополоцьку, яке готувало кадри для нафтопереробного заводу - цілком нової на той час галузі для Білорусії. Закінчив училище, вечірню школу, потім інститут І в підсумку це стало моїм професійним вибором - “раз і назавжди”. Звичайно, трубопровідний транспорт, де я працюю четвертий десяток років, дещо відрізняється від нафтопереробної галузі, але він також пов’язаний із продуктами переробки нафти.

- Наказ про призначення Лі Якокі президентом компанії “Крайслер” підняв її акції на вісім відсотків. Ви отримали призначення в радянські часи, тому поговоримо не про акції, а про підвищення іміджу управління після того, як Ви очолили його.

- Дійсно, я отримав призначення на посаду начальника Прикарпатського районного управління магістральних продуктопроводів у радянські часи. Вважаю, що вже тоді в мене була достатньо широка професійна ерудованість, був технічний досвід, набутий на найбільшому в Європі Новополоцькому нафтопереробному заводі та в Іраку, де в складі групи радянських фахівців забезпечував запуск трубопроводу “Багдад - Басра” та його експлуатацію. Тому можу однозначно сказати, що попередня робота мені допомогла швидше вникнути в проблеми РУМПП, ефективніше їх вирішувати, а це сприяло підвищенню іміджу підприємства.

- Колектив, який Ви очолили, був єдиною командою чи її формуванням довелося займатися новому керівнику?

- Важко сказати, що у 1987 році, коли я став начальником Прикарпатського управління, його колектив був єдиною командою. Але в мене був принцип - не варто ламати все старе, потрібно спробувати максимально пристосувати людей до нових завдань. Створити колектив однодумців із тих людей, які працювали, мали великий досвід і яких не можна було звинуватити в тому, що вони погано працюють або мають недостатню професійну підготовку. Головним завданням я вважав не аналіз недоліків попереднього керівника, хоча для мене цей аналіз був корисним (краще вчитися на чужих помилках!), а налагодити роботу - роботу з тим колективом, який був. В управлінні до цього часу обіймають керівні посади начальників служб люди, з якими я працюю з того часу, як очолив його.

- Напевне, не помилюся, якщо скажу, що період початку 90-х років був тестом на виживання для Вашого підприємства. Як Вам вдалося вийти

зі скрутної ситуації та перетворити управління “Прикарпаттранснафтопродукт” в успішне ДП “ПрикарпатЗахідтранс”? Поділіться досвідом антикризового менеджменту.

- 90-ті роки - це складний період, не мені Вам розповідати, як важко було вижити. Люди допомогли, колектив допоміг. Тодішні часи примушували, вибачте за таке слово, “крутитися”. Завданням №1 було будь-яким способом - звичайно, в межах правого поля - вийти з кризової ситуації, зберегти підприємство та його колектив, не дати впасти до нуля тим обсягам перекачування нафтопродуктів, які в нас ще залишалися.

Гарячковий пошук нових напрямків увінчався успіхом: у 1994 році було запущено новий напрямок на Калуш, що дуже допомогло в нашому виживанні. В 2001 році задіяли зупинений напрямок на Угорщину. Зміцнювало економічну стабільність підприємства й те, що наша наливна станція у Новоград-Волинську приймала з трубопроводів великі обсяги нафтопродуктів і розливала їх у залізничні та автомобільні цистерни. Згодом відкрили поставки дизпалива спільному підприємству “Лукор” (колишній концерн “Оріана”, м.Калуш). Це наш крупний партнер, якому на той час забезпечували по трубопроводу 60 відсотків його місячної потреби в дизпаливі.

Стосовно успішності. Скажу відверто: наше підприємство не таке успішне, як здається на перший погляд. Тим не менше ми намагаємося вчасно видавати людям зарплату, розраховуватися з підрядниками, не допускати - і нам це вдається - ніяких боргів перед бюджетом: податки платимо вчасно, без штрафних санкцій.

Антикризовий менеджмент - взагалі-то, складне питання. Антикризові менеджери - це фахівці, що обрали своєю професією усунення кризових ситуацій. Мені такий менеджмент вдався, напевне, одного разу, але, правду кажучи, продовжується він довго. Час від часу наступають такі моменти… І тут у мене рецепт один: перше - не стояти на місці, друге - думати, третє - діяти. Важливо постійно шукати нові способи отримання прибутку, не боятися вкладати великі кошти в перспективну справу.

- Назвіть основну проблему розвитку галузі. Як її можна вирішити?

- Головна проблема галузі - збільшення обсягів перекачування нафтопродуктів, тобто доведення їх до рівня радянських часів або такої оптимальної кількості, яка давала би змогу нормально функціонувати нашому підприємству. Сьогодні ми працюємо в цьому напрямку досить успішно. Так, минулого року прокачали майже два мільйони тонн дизельного пального. В 2007 - плануємо цей показник збільшити. Дуже важливим для України є те, що завдяки нашій трубі держава має можливість отримувати дизельне пальне не тільки від нафтотрейдерів, які іноді зловживають своїм монопольним становищем, але й із-за кордону. До речі, продукт, отриманий з нашої труби, - більш якісний ніж той, що виробляють вітчизняні НПЗ.

- Якими Ви бачите шляхи і стимули підвищення фахового рівня і творчого потенціалу Ваших працівників?

- Ми направляємо своїх працівників на курси підвищення кваліфікації в галузеві вузи, які пропонують потрібні нам програми, - перш за все в Москву, Уфу та Івано-Франківськ. Створили всі умови для розвитку технічної творчості працівників підприємства, заохочуємо кращих раціоналізаторів. Стимули для повного використання творчого потенціалу загальновідомі - перспектива службового зростання і гідна оплата праці. А вона в трубопровідному транспорті, як свідчить статистика, - найвища в області, набагато вища середньої в Україні. Щоправда, на цей показник найбільш суттєво впливає наш сусід - рівненський підрозділ ДАК “Нафтопровід “Дружба”. Тож нам є на кого рівнятися…

- У діяльності будь-якого підприємства присутні три головні чинники: люди, продукція, прибуток. Якщо першому чиннику приділяти недостатню увагу, то про решту вже можна й не говорити.

- Звичайно. Я вважаю, що в нас кадрова проблема вирішена. Колективи наших підрозділів у Житомирській, Закарпатській, Львівській і Рівненській областях очолюють люди з великим досвідом, здатні вирішувати досить складні інженерні та організаційні питання. Можу навести приклад. При запуску трубопроводу до Угорщини нам потрібно було на місяць прийняти на роботу 100 чоловік, забезпечити їх перевезення, контроль, зв’язок, харчування, зміну, ліхтарями, врешті-решт. Це все було зроблено. Можете собі уявити, що таке, маючи понад 100 своїх штатних працівників, прийняти ще 100 тимчасових і організувати чітку роботу більше 200 чоловік.

Це для мене стало визначальним фактором у вирішенні долі одного з наших працівників, який, на мою думку, не зовсім відповідав своїй посаді. Однак у складній ситуації він показав себе чудовим організатором і виконавцем. І саме це - головне. У рядовій, звичайній ситуації є кому його підстрахувати, а в складній - не кожен може взяти на себе відповідальність та організувати справу. Зміг він один.

- Кажуть, що ділова репутація - один з основних видів капіталу, який наскільки легко втратити, настільки важко поновити.

- В тому, що ділова репутація - це теж капітал, я ніколи не сумнівався. Якби думав інакше, напевне, не працював би директором підприємства. Я дуже дорожу своєю репутацією, уникаю брати участь у будь-яких сумнівних справах, завжди ретельно аналізую всі пропозиції та прогнозую їх наслідки. Саме тому, вважаю, ділова репутація - як моя, так і

ДП “ПрикарпатЗахідтранс” в Україні - досить висока. Люди кажуть: якщо продукт закачаний у трубопровід, він буде доставлений вчасно і в повному обсязі. Слово наше - моє і колективу - ніколи не піддавалось сумніву.

- Чи праві ті, хто вважає, що успішними в діловому світі чоловіків роблять жінки?

- Поза всяким сумнівом. Не було б такого надійного тилу, яким у мене є моя дружина Віра Олексіївна, не було б тої підтримки, яку надають мені діти - син Діма і дочка Олена, я ніколи б не досяг того, що маю в житті: в мене на це не вистачило би часу. Сьогодні, щоб я більше приділяв уваги роботі, дружина взяла на себе всі сімейні клопоти. Виходячи з власного досвіду, вважаю однозначно: успішними чоловіків роблять жінки, які поряд. За це я глибоко вдячний своїй дружині. Поки ми разом, я буду вважати себе успішним.

- Ви погодитеся з тим, що добру дружину не замінять ніякі друзі?

- Ця теза доволі спірна. Добру дружину, безперечно, друзі не замінять, але й без них не можна. Коли є добра дружина і добрі друзі, людина, як правило, і в житті успішна.

- Що Вас ще цікавить у житті, крім роботи?

- У свій час я серйозно захоплювався спортом, до недавнього часу, поки дозволяло здоров’я, грав у волейбол з нашими працівниками. Зараз трохи колекціоную марки України, бо тут живу, і Білорусі, бо це моя історична Батьківщина. Ще збираю ювілейні та пам’ятні монети незалежної України, а також вітчизняні та іноземні монети різних часів. Головний для мене принцип у нумізматиці - географічний: бодай по монетці з кожної держави, особливо невеличкої та маловідомої.

05.07.2007Олександр ОЛЬХОВИК

Досьє “Рівне-Ракурсу” П.І.Б.: Володимир Костянтинович МАЛИХІН. Дата і місце народження: 5 липня 1947 року, м. Полоцьк Вітебської області (Білорусія). Освіта: Московський інститут нафтохімічної та газової промисловості імені Губкіна (1973 р.), за фахом -інженер-механік. Кар’єра: в трубопровідному транспорті працює понад 30 років (з 1973-го). З 1987 року - директор Прикарпатського районного управління магістральних продуктопроводів, нині ДП “ПрикарпатЗахідтранс”. Нагороди: медаль “За доблесну працю”, диплом та стела золотої якості Міжнародного Академічного Рейтингу “Золота фортуна” в номінації “Провідне підприємство з транспорту нафтопродуктів в Україні”. Сімейний стан: одружений, двоє дітей. Риси, які найбільше цінує в людях: чесність, вміння тримати слово і ладити з людьми. Захоплення: філателія та нумізматика. Улюблена страва: риба в будь-якому вигляді та білоруські кльоцки. Улюблений напій: добре вино.


Переглядів: 990

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1162 від 28.03.2024p.
¤ 
Всюдихід, мотопомпи та бурштин:

Всюдихід, мотопомпи та бурштин:

під час незаконного промислу викрили старателів

Факти видобутку «сонячного» каміння задокументували співробітники поліції на Рокитнівщині та Дубровиччині: тривають досудові розслідування за ч.1 ст. 240-1 КК України....

¤ 
13 жінок Рівненщини отримають по 1,5 тис. доларів на свій бізнес

13 жінок Рівненщини отримають по 1,5 тис. доларів на свій бізнес

Завершила навчання перша група учасниць проєкту «Empowering women in the Rivne region», у результаті чого 13 жінок отримають фінансування у розмірі до 1500 доларів на реалізацію своєї бізнес-ідеї....

¤ 
Чехія виділила кошти на закупівлю двох шкільних автобусів для Рівненщини

Чехія виділила кошти на закупівлю двох шкільних автобусів для Рівненщини

Два нові шкільні автобуси передали для Здовбицької та Соснівської громад. Транспорт придбаний за кошти чеського уряду. 152 тисячі євро виділили із Програми допомоги України. Ще 280 тисяч грн зібрали громади....

¤ 
Для 9 ОСББ Рівненщини відшкодували один мільйон за утеплення

Для 9 ОСББ Рівненщини відшкодували один мільйон за утеплення

На Рівненщині продовжують відшкодувати відсотки за кредитами, залученими на енергозберігаючі заходи в житловому секторі. Це передбачено Комплексною програмою енергоефективності Рівненської області на 2018-2025 роки....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21064)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17207)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14463)
• Допомога під час карантину [967] (14378)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14221)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14031)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (13906)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13876)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13858)
• Живи до ста! [965] (13848)
• Бюджет і ми… [965] (13783)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13773)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13654)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13565)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13563)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13502)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13114)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13096)

ТОП-15 свіжого номера:

• Для 9 ОСББ Рівненщини відшкодували один мільйон за утеплення (738)
• Всюдихід, мотопомпи та бурштин: (81)
• Чехія виділила кошти на закупівлю двох шкільних автобусів для Рівненщини (77)
• 13 жінок Рівненщини отримають по 1,5 тис. доларів на свій бізнес (76)
• Скільки яблук на день принесуть користь здоров’ю? (74)
• Посадка петунії на розсаду: коли та як правильно сіяти? (74)
• Найкращий спосіб пророщування насіння томатів, щоб отримати багатий врожай (74)
• Як не розпестити дитину: прості поради психолога для батьків (72)
• Рівненська ОДА ініціює створення обласної інфекційної лікарні (72)
• Ванільна панакота з вишневим конфі (72)
• Як вивести плями з меблів домашніми засобами? (71)
• Незвичайні способи використання звичайних речей (70)
• Симптомом яких захворювань може бути набряк щиколоток? (69)
• Незвичайні застосування дитячої присипки в б’юті-рутині (67)
• Як можна використовувати сіль у побуті? (65)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"