- На знак поваги до прав і свобод людини уся Західна Європа відмовилася від іменних прохідних документів. На превеликий жаль, тривалий час Україна, Росія, Білорусь і Азербайджан - лише чотири країни - в даному контексті суперечили цим нормам. В Україні це було пов’язано з роботою силових структур. Адже завдяки впровадженню іменних документів вони могли легко відслідковувати пересування певних громадян теренами держави, значно спрощуючи оперативно-розшукову роботу.
Проте життя довело нерентабельність цієї пропозиції, зниження якості надання послуг. Кожен повинен займатися своєю справою: залізниця - якісно обслуговувати пасажирів, відповідні органи - затримувати злочинців. Тому представники залізниці ініціювали дане впровадження на розгляд Кабміну України. Як наслідок, 21 листопада 2007 року набула чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 14.11.07 №13/20 “Про внесення змін до порядку обслуговування громадян на залізничному транспорті”, в якій зазначено, що оформлення проїзних документів (крім тих, що дають право на пільговий або безоплатний проїзд) здійснюється без надання паспорта або іншого документа, що засвідчує особу.
Таке нововведення дозволяє значно зекономити час на проведення відповідних операцій. По-перше, спостерігається зменшення черг, - адже процес продажу квитків значно прискорився. По-друге, зменшилося навантаження на квиткового касира. По-третє, полегшилась робота провідників, які до цього змушені бути прискіпливо звіряти документи з квитками. Таким чином, ми ще раз хочемо підкреслити, що головним у роботі залізничників є якісне надання послуг пасажирам.