Цього року церемонія нагородження, що проходила в найбільшому центрі Wine Spirit and Education Trust Сentre, стала однією з найбільш помітних подій у культурному житті британської столиці. Уже вдруге організатором стало провідне видання міжнародного алкогольного ринку з усталеною репутацією, що завоювало довіру професіоналів алкогольної індустрії в усьому світі - Drinks International (www.drink-sint.com, видавнича група William Reed Publishing). Vodka Challenge відбирає кращі напої з усього світу, що дозволяє скласти рейтинг кращих торговельних марок у кожній категорії.
Змагання цього року стало найбільш масштабним за кількістю учасників. 90 брендів з усього світу боролися за золоті медалі в 7 категоріях. За підсумками конкурсу робиться класифікація спиртних напоїв за якістю, що є орієнтиром для торгівлі й гурманів усього світу. Нагороди Drinks International - пропуск у світову еліту міцних спиртних напоїв.
При абсолютно закритій дегустації, в умовах найжорсткішої конкуренції, ТМ “Хортиця” показала найвищий результат, завоювавши відразу два перших місця! Крім того, “Хортиця” увійшла в трійку кращих світових горілок. Реалізація програми “Абсолютна якість назавжди” і впровадження останньої інновації - очищення платиною - дозволили українському виробнику перемогти визнаних лідерів. Уже багато років фаворитами конкурсу є Absolut, Smirnoff, група Pernod Ricard. Це світові бренди з багатою історією. Перемога молодого бренда “Хортиця” стала сенсацією.
Експерт алкогольного ринку Жан-Люк Вер-Годен: “”Хортиця” у рекордно короткий термін закріпилася в еліті світових алкогольних брендів. Усього за три роки роботи ТМ “Хортиця” зробила прорив на міжнародному ринку й увійшла в трійку найбільших виробників алкоголю поряд з Absolut і Smirnoff. У цьому році ідеальне сполучення смакових і якісних характеристик “Хортиці” підкорило наших експертів”.
Успіхи “Хортиці” піднімають авторитет України в цілому. Сьогодні “Хортиця” лідирує на українському ринку алкоголю, займаючи частку в 30 відсотків. Продукція цієї торгової марки експортується в 77 країн світу. Перемога ТМ “Хортиця” у Лондоні підтвердила, що тільки абсолютна якість є еталоном смаку міцного алкоголю в усьому світі.