Як пише “Телекритика”, шок, який відчули українці від бігбордів “Арсеній”, може стати чи не найбільшою подією місяця. Експерти зазначають, що виборці очікували від лідера “Фронту змін” конкретних пропозицій реформування країни. Адже саме такий імідж Яценюка формувався на екранах телебачення.
Коли ж справа дійшла до зовнішньої реклами, то виявилося, що екс-спікер не може нічого запропонувати суспільству, крім нагадування власного імені, вдавши із себе месію й рятівника країни.
Як зазначає у своїй статті оглядач Борис Бахтєєв, власне це й шокувало, - невідповідність між кандидатом в президенти, з яким українці пов’язували надії хоча б на косметичне оновлення влади країни, і обраний Яценюком беззмістовний, пустий засіб нагадати про себе.
Про те, що бігборди лідера “Фронту змін” виявилися вкрай невдалими, свідчить наступний факт: на популярних політико-гумористичних сайтах країни з’явилися сотні шаржів, які висміюють політичну рекламу Яценюка, а також велика кількість пародій на вислів “Врятувати країну. Арсеній”.