Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №419 від 22.10.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Актальні ціни на бензин, дизель.
Олас - якісне пальне.

  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Серпень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31


#Відверто про наболіле

“Володимирецьке АТП-15644 – народне підприємство, бо працює для народу”

“Володимирецьке АТП-15644 – народне підприємство, бо працює для народу”

Заслужений працівник транспорту України Микола ВОРОБЕЙ про проблеми виживання галузі в умовах економічної кризи

Володимирецьке АТП-15644 було створене в 1991 році шляхом відокремлення від Кузнецовського АТП-15637, внаслідок якого нове підприємство отримало 22 автобуси (ЛАЗ і ПАЗ) та 23 вантажні автомобілі. За майже два десятиліття історії АТП відбулися кардинальні зміни в його діяльності. Сьогодні підприємство здійснює тільки внутрішньообласні пасажирські автоперевезення, зміцнило виробничу базу, повністю оновило автобусний парк. В умовах повсюдного руйнування вітчизняної транспортної галузі трудовий подвиг колективу та його керманича не лишився непоміченим: голова правління ВАТ “Володимирецьке АТП-15644” Микола ВОРОБЕЙ (на фото) - один із наймолодших керівників автопідприємств країни - був удостоєний почесного звання “Заслужений працівник транспорту України”.

“Сьогодні в області немає кращого АТП, ніж у Володимирці”

- Чим вирізняється, Миколо Васильовичу, Ваше АТП серед автотранспортних підприємств Рівненщини?

- Насамперед зазначу, що Володимирецьке АТП-15644 - справжнє народне підприємство, бо працює для народу. Його колектив налічує 50 чоловік. У нас працюють найкращі водії не тільки в районі, а й, напевне, в області. Перші три роки водії-новачки їздять на ПАЗах по району, а потім довіряємо їм обслуговування міжміських маршрутів. Надійну експлуатацію автобусів забезпечують досвідчені майстри - чотири слюсарі, зварювальник, токар (до речі, на багатьох підприємствах району штатний токар - це розкіш, яку вони не можуть собі дозволити). Цілодобово чергують чотири механіки, які проводять передрейсові та післярейсові технічні огляди, всі водії проходять перед випуском на маршрут медичний контроль. Послугами АТП користуються два автоперевізники, які уклали з підприємством угоди на випуск, запуск і технічне обслуговування транспортних засобів та медичний контроль водіїв. На території бази відкрито СТО, яка виконує ТО-1, ТО-2, а також здійснює державний технічний огляд з виданням довідки про його проходження. Для цього в нас є все необхідне обладнання і навчений персонал.

Колектив підприємства пишається тим, що сьогодні в області немає кращого АТП, ніж у Володимирці. Ми зберегли й оновили виробничу базу, створили навіть власне мисливське господарство на землях запасу Володимирецької селищної ради. АТП-15644 ефективно працює і стабільно платить податки, за що нас поважають і люди, і районна влада, з якою у нас склалися добрі ділові стосунки. Голова райдержадміністрації Володимир Ткачук, у минулому виробничник, чудово розуміє наші проблеми і разом із компетентними фахівцями, з яких сформована його команда, надає посильну допомогу в їх вирішенні.

“Відмінити державне регулювання цін на проїзд в автобусах”

- Українські автотранспортники, особливо пасажирські перевізники, переживають нині не найкращі часи. Як вижити їм в умовах економічної кризи?

- В автотранспортній галузі і до цього було чимало проблем, які не вирішувалися десятками років. Це, зокрема, високий податковий тиск, недостатнє відшкодування втрат від безкоштовних перевезень пільгових категорій населення, великі збори при проходженні конкурсів та технічних оглядів транспортних засобів, інші оплати різним структурам, неадекватні їхнім затратам на виконання робіт, незадовільний стан доріг на маршрутах, непомірні ставки кредитів та розмитнення автобусів тощо. Ці проблеми поглибила економічна криза, а тому їх необхідно нагально вирішувати навіть не для розвитку, а для виживання підприємств, що займаються пасажирськими автоперевезеннями.

Автоперевізники можуть забезпечувати рентабельну роботу підприємств збільшенням доходів або зменшенням витрат. Але в умовах адміністративного регулювання тарифів і вільних ринкових цін на автобуси, паливно-мастильні матеріали, автозапчастини та гумові шини ми не можемо збалансувати свої доходи і витрати. А тому вважаємо за необхідне відмінити державне регулювання цін на проїзд пасажирів з метою оперативного реагування на ситуацію.

Усі пригадують, як минулого року, коли різко зросли ціни на бензин і дизпаливо - з 4 гривень до 7 гривень 15 копійок, перевізники тривалий час працювали на збиткових тарифах. Згодом, коли їх підняли, а ціни на нафтопродукти зменшилися до 4,5-5 гривень, нас почали звинувачувати в застосуванні завищених тарифів. На мою думку, найкращий регулятор цін - ринок. Сьогодні ціна квитка від Володимирця до Рівного могла би законно скласти близько 28 гривень (140 км х 0,15 грн/км + ПДВ). Однак через зменшення платоспроможності населення і відчутне зниження пасажиропотоків на міжміських маршрутах ми свідомо тримаємо ціну, яку диктує ринок, - 20 гривень.

Але на приміських перевезеннях 15 копійок за кілометр - дуже низька ціна, яка не покриває наших витрат на утримання і ремонт рухомого складу. Адже володимирецькі дороги настільки розбиті, що “Богдани” й “Еталони” так і не зуміли їх підкорити. Найкраще себе зарекомендували на проблемних шляхах російські автобуси “ПАЗ” з дизельними і карбюраторними двигунами, але й вони

на місцевих “автобанах” більше півтора року не витримують. Тож про якусь рентабельність говорити важко.

“Дотація складає близько 60 відсотків від потреби”

- Якою, на Вашу думку, повинна бути вартість проїзду на приміських маршрутах?

- За нашими розрахунками, оптимальний тариф на цих маршрутах мав би складати 26-28 копійок за кілометр проїзду, але застосовується майже вдвічі менший - 0,15 грн/км. Якщо ми працюємо за фіксованими тарифами, то цю різницю влада повинна компенсувати перевізникам із бюджету, як це і передбачено законом. Але, на жаль, відстояти право на таку дотацію можна тільки в судовому порядку. Або взяти, наприклад, абсолютно недостатнє відшкодування втрат від безкоштовних перевезень пасажирів-пільговиків. Чотири гривні на місяць - це сума, якої вистачить проїхати тільки 25 кілометрів в один кінець. Але і це мізерне відшкодування надходить до нас із великою затримкою.

До речі, в радянські часи автопідприємства теж отримували державну компенсацію за перевезення пасажирів-пільговиків. Та в перші п’ять-шість років незалежності України, коли наша молода держава знаходилася в економічному колапсі, про це якось забули чи не було в бюджеті коштів, але ми продовжували безкоштовно возити пільговиків - напевне, за звичкою. Потім, коли була відновлена бюджетна підтримка пільгових автоперевезень, наше підприємство, яке було єдиним перевізником у районі, отримало за рік смішну дотацію - аж 900 гривень! Але я був оптимістом і заспокоював колектив: це вже добре, раніше ми возили пільговиків без будь-якого відшкодування. Сьогодні на наш район виділяється дотація в сумі 800 тисяч гривень, що складає близько 60 відсотків від потреби.

Цікавий випадок був за часів перебування при владі уряду Януковича. Держава не встигла розрахуватися з автоперевізниками за пільгові перевезення до кінця року. Аби виправити ситуацію, уряд продовжив бюджетний рік до 10 січня, що дало нам можливість отримати півмільйона гривень дотації. Можна по-різному ставитися до політичних кольорів влади - головне, аби вона не забувала про потреби підприємств і людей, які на них працюють. Як буде цього року, - не знаю…

“Рік був напруженим - ні разу не вдалося порибалити”

- Якою Ви бачите співпрацю влади з перевізниками?

- Автоперевізники-роботодавці бажають, перш за все, аби урядові структури, що опікуються транспортом, та місцева влада були нашими партнерами і захисниками, допомагали у вирішенні проблем у сфері пасажирських автоперевезень і не завдавали нам матеріальних збитків.

- Чим захоплюєтеся у вільний від роботи час?

- Риболовлею та полюванням. Люблю пограти із друзями в шахи, піти з ними в баню попаритися. Але, відверто кажучи, цей кризовий рік був напруженим - ні разу не вдалося порибалити.

- Ваші побажання колегам з нагоди професійного свята - Дня автомобіліста і дорожника.

- Бажаю, щоб Ваша праця, шановні автомобілісти і дорожники, приносила Вам радість та задоволення, а кожен день, проведений за кермом, відкривав перед Вами нові перспективи.

Щастя, здоров’я, достатку та злагоди Вам і Вашим родинам!

22.10.2009Спілкувався Олесь ДУБОВИК


Переглядів: 318

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 925 від 08.08.2019p.
¤ 
«Сексизму в українському спорті не зустрічала»: єдина жінка-керівник футбольного клубу - про «Верес» і бізнес

«Сексизму в українському спорті не зустрічала»: єдина жінка-керівник футбольного клубу - про «Верес» і бізнес

Відверте інтерв’ю генеральної директорки Народного Клубу «Верес» Ірини Теслюк після призначення на нову посаду

Рівненський «Верес» у багатьох питаннях – першопроходець. Це стосується як способу господарювання – «народного клубу», так і юридичних прецедентів – знаменитих уже ноу-хау. Тому ми нітрохи не здивувалися, коли почули про новопризначення – Ірина Теслюк очолила адміністрацію «Вересу», і на сьогодні вона є єдиною жінкою-керівницею футбольного клубу в Україні. Та й загалом, подібних прецедентів було не так багато. Пригадується хіба що, як працювали на директорських посадах Олександра Кравчук (стрийська «Скала») та Тетяна Чорна (житомирське «Полісся»)....

¤ 
Дочка Елвіса Преслі отримає 4 млн доларів за розповідь про життя з Майклом Джексоном

Дочка Елвіса Преслі отримає 4 млн доларів за розповідь про життя з Майклом Джексоном

51-річна дочка Елвіса Преслі Ліза-Марія напише книгу про свої стосунки з легендою поп-музики Майклом Джексоном - вони були одружені два роки....

¤ 
Олег Винник розповів, як провів свій день народження

Олег Винник розповів, як провів свій день народження

31 липня Олег Винник відзначив 46-річчя, відсвяткувати яке вирішив в Греції....

¤ 
Алан Бадоєв розповів, скільки заробляють його артисти

Алан Бадоєв розповів, скільки заробляють його артисти

Алан Бадоєв - не тільки талановитий режисер і кліпмейкер, а й успішний продюсер. Його артисти не сходять з перших рядків чартів, їх всі знають, про них всі говорять....

¤ Майбутнє автодоріг
Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Якісні дороги в Україні – це реально»

Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Якісні дороги в Україні – це реально»

Спеціальні добавки для дорожніх бетонів системи «КОМПЛЕКС» підвищують їх надійність і довговічність

Дороги – це артерії економіки. Кожна гривня, витрачена на дороги, дає 2,5 гривні зростання національної економіки. Торік в Україні почали будувати цементобетонні дороги (ЦБД). Такі дороги особливо популярні в Європі (30% доріг) та США (60%) і приносять відчутну вигоду вже через 10 років після початку експлуатації. У Міністерстві інфраструктури поквапилися заявити про початок «ери бетонних доріг». Усі ми прекрасно пам’ятаємо відому формулу сучасного маркетингу: властивості – переваги – вигода. Так, саме вигоди вимагає ринок будівництва сучасної дорожньої інфраструктури – як технічної, так і економічної....

¤ 

Чоловік побив патрульну поліцейську

Під час опрацювання виклику про домашнє насильство в обласному центрі, тілесні ушкодження отримала 26-річна патрульна поліцейська. Зловмисник затриманий у порядку статті 208 Кримінального процесуального кодексу України....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (16488)
2. Моє місто - найкраще [427] (6053)
3. Як правильно приймати вітаміни? [749] (5967)
4. Секс із мусульманином [271] (5196)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (5018)
6. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (4586)
7. Догляньте мене до смерті [278] (4581)
8. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (4574)
9. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (4288)
10. Як позбутися шпори на п’яті [850] (3917)
11. Якщо у сні приснився вуж [219] (3159)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (3119)
13. Коли розпочинати садити городину [599] (2937)
14. Кращі засоби для потенції чоловіків - ТОП-10 [891] (2921)
15. Розклад руху автобусів [253] (2899)

ТОП-15 свіжого номера:

1. У трьох ДТП постраждали мотоциклісти та велосипедист (235)
2. Ані Лорак опублікувала фото з новим бойфрендом (231)
3. Поліцейські розслідують факт підпалу котеджу (229)
4. Семеро військових з Рівненщини змагатимуться за участь у Іграх Нескорених-2020 (224)
5. На Рівненщині – найвищі в Україні показники народжуваності (223)
6. Коли та як правильно збирати часник (217)
7. Портфель школяра: у кого будуть нові підручники? (217)
8. В області активно впроваджують енергетичну сертифікацію будівель (217)
9. На Сарненщині створено нову ОТГ (217)
10. Закусочний джем з гіркого перцю (217)
11. Рівненщина на 65% готова до опалювального сезону (216)
12. Як позбутися неприємного запаху у пральній машині (216)
13. Рівнянина затримали за підозрою у збуті наркотиків (214)
14. 80% експорту Рівненщини постачаються на ринки ЄС (213)
15. Кілька порад щодо догляду за виноградником у серпні (211)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс