“Один такий вживаний тролейбус чеського виробництва коштує 180 тисяч гривень. Натомість новенький вітчизняний - 1 мільйон 800 тисяч гривень, тож перевага помітна відразу, - замість одного нового можна придбати 10 “беушних”, - розповідає директор КП “Рівнеелектроавтотранс” Степан ЗАГИНЕЙ. Зокрема, Степан Якович ставить за взірець те, як чехи гарно розуміються на виготовленні електротранспорту.
Починаючи з 1996 року рівненський тролейбусний парк поповнився 30-ма тролейбусами, двадцять з яких купили у чехів. “Із придбанням електротранспорту ми побили рекорди по цілій Україні”, - розповідає пан Загиней. Проте для повного щастя, за словами Степана Яковича, місту не вистачає ще 12-ти тролейбусів. Але й це не біда - мер Рівного Володимир Хомко пообіцяв цьогоріч придбати для міста ще 10 тролейбусів чеського виробництва. “У цих не нових тролейбусів є кілька переваг: ціна задовольняє, ще й плюс до того вони економічно вигідні, - адже споживають електроенергії на 25 відсотків менше, ніж наші, вітчизняні. Та й ніяких капіталовкладень найближчі п’ять років вони не потребуватимуть, ну, крім, звичайно, косметичних ремонтів”.
Гарний стан салону та механіки приваблює до купівлі вживаних тролейбусів не лише українців. Румуни, болгари та угорці залюбки поповнюють свій тролейбусний парк чеською “беушкою”.