- Насамперед вітаю всіх споживачів електроенергії з Днем споживача, який наша компанія проводить вже вшосте, - наголосив голова правління ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго” Вадим КУХТІЙ. - При цьому своє завдання ми вбачаємо не тільки у тому, щоб привітати усіх споживачів і відзначити тих, які регулярно та вчасно розраховуються за електроенергію, а й нагадати усім громадянам, щоб вони завжди пам’ятали про свої права та обов’язки стосовно компанії. А відтак, якщо їм потрібно буде з’ясувати конкретне питання щодо користування електроенергією чи отримати певну пораду, наші працівники завжди допоможуть.
Це не пусті балачки, адже як розповідають в управлінні у справах захисту прав споживачів, “надзвичайно приємно, що компанія “Рівнеенерго” турбується про людей, оголошує привітання та подяки, дарує подарунки. Однак найбільше тішить той факт, що скарги громадян на компанію - це величезна рідкість”.
З доставкою додому
Хто ж мав шанс отримати ексклюзивний подарунок - стильний годинник Київського годинникового заводу з логотипом ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго”? Цьогоріч ймовірними переможцями були 11 тисяч споживачів, які регулярно, щомісяця до 10 числа здійснюють оплату за користування електроенергією.
Відрадно, що кількість претендентів на головну відзнаку компанії збільшилася - торік їх було лише 10 тисяч. З усього списку методом вибіркового відбору комп’ютер визначив 50 щасливців, яким дісталися подарунки, а працівники “Рівнеенерго” рознесли їх прямісінько додому.
Привітати одного з переможців запросили й журналістів. І справді, рівнянці було досить приємно отримати годинник лише за те, що вона справно сплачує комунальні платежі. Однак вона зазначила: “Головне - не подарунок, а увага. Немає нічого надзвичайного у тому, аби до 10 числа сплатити по рахунку, то ж я й надалі намагатимуся вчасно здійснювати платежі”.
Цікавий факт. На Рівненщині є споживачі, які 6 років поспіль (!) щомісяця своєчасно оплачують послуги електроенергії. І ці люди щорічно отримують подяки від голови правління.