Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №516 від 01.09.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Технічний прогрес

Настав час автоматизації вашого бізнесу

Настав час автоматизації вашого бізнесу

З нового року за відсутність терміналу (або непрацюючий) доведеться сплатити штраф

29 серпня Президент України Віктор Янукович ознайомився з роботою Рівненського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості України і залишився дуже задоволеним побаченим. В усіх майстернях, лабораторіях та кабінетах встановлено найсучасніше обладнання. У навчанні застосовуються інтерактивні технології. До структури навчально-виробничого комплексу, крім 5 лабораторій та 10 майстерень, входять 6 навчальних кабінетів, у тому числі й кабінет автоматизації торговельних розрахунків, де за інноваційними технологіями готуватимуть фахівців для торговельного, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу.

“Рівне-Ракурс” звернувся до Тетяни ШАРЧУК - директора компанії “Вертекс”, яка займає лідируючі позиції на ринку комп’ютерних технологій та електронного торговельного обладнання у Рівному й області, а також є членом Української асоціації “УКРЕККА”, із проханням порадити рівненським підприємцям, як у ногу з часом вести облік товарів, як прискорити весь процес торгівлі й обслуговування у сфері громадського харчування та ефективно використати сучасні технології для залучення й утримання покупців або клієнтів.

За відсутність терміналу - штраф!

- Дуже просто, - відповіла пані Тетяна, - треба тільки встановити систему автоматизації торгівлі на вашому підприємстві. Процес автоматизації бізнес-процесів починається ще до безпосереднього продажу товару через касовий термінал. Основа цього процесу - програмне забезпечення для торгівлі, завдяки чому вводяться всі дані про товари, ведеться їх облік, відстежуються торговельні операції. Програма повідомляє про наявність товарів на складі, сортує товари за певними ознаками, дає можливість виконати потрібні звіти і так далі. Використання таких програм для автоматизації дає можливість підприємцям:

• підвищити продуктивність праці на торговельному підприємстві;

• повністю контролювати рух коштів, товарів, послуг;

• здійснювати контроль персоналу, робочого часу, витрат;

• прискорювати процеси обслуговування, підвищувати культуру сервісу;

• збільшити кількість клієнтів за рахунок їх лояльності (знижки, акції, картка постійного покупця).

До речі, з нового року, тобто менш, ніж через 100 днів, в кожній торговельній точці та кожному підприємстві сфери обслуговування (за винятком торговельних рядів на базарах, де товар продають зі столів) повинні з’явитися POS-термінали для оплати покупки банківськими картками. Цього вимагає постанова Кабміну №706, яка стосується населених пунктів, де проживає більше 25 тисяч чоловік. За відсутність терміналу (або непрацюючий) доведеться сплатити штраф: касирам - 34-85 грн, а власникам торговельних точок - 85-170 грн.

Автоматизований ресторан

- Пані Тетяно, автоматизований ресторан або кафе кардинально відрізняється високим рівнем сервісу від тих, що працюють без автоматизації. Які новинки пропонує “Вертекс”, аби поліпшити якість обслуговування їхніх відвідувачів?

- Сучасна системна інтеграція пропонує рестораторам автоматизацію на базі мобільних місць офіціантів. Це значить, що замість локально-обчислювальної мережі використовується технологія Wi-Fi (безпровідний зв’язок), а робочою станцією офіціанта стає не POS-термінал, а кишеньковий персональний комп’ютер (КПК). Цей міні-комп’ютер із процесором, оперативною пам’яттю та сенсорним екраном (для введення інформації в комплектацію КПК входить спеціальне стило) поставляється з уже встановленою операційною системою Windows Mobile або Windows CE. При роботі із КПК загальна схема автоматизації залишається незмінною, а офіціант формує замовлення, вибираючи страви та напої безпосередньо на екрані КПК, звідки інформація в режимі оn-line передається на POS-Систему бармена й на кухонний принтер.

- Які переваги застосування КПК у закладах громадського харчування?

- Працюючи з КПК, офіціант може спокійно сформувати замовлення, приділити більше уваги саме обслуговуванню відвідувачів, а не пересуванням рестораном (до стаціонарної робочої станції, на кухню тощо). Ще одна перевага мобільних місць офіціантів - вони працюють за технологією Wi-Fi, тож вам не треба прокладати кабельну мережу. Це важливо, наприклад, у тих випадках, коли ресторан або кафе постійно практикує розширення своєї “території” на обмежений період, наприклад, при організації літніх веранд.

“Вертекс” запрошує до партнерства

- Ваші побажання постійним і потенційним клієнтам напередодні Дня підприємця.

- Користуючись нагодою, вітаю ділову спільноту Рівненщини, наших партнерів і клієнтів із Днем підприємця. Запрошую Вас, шановні друзі, до партнерства, яке врятує Ваших працівників від нераціональної рутинної праці, дозволить впорядкувати управлінсько-бухгалтерський облік, значно підвищить якість обслуговування клієнтів та сприятиме ефективному розвитку Вашого бізнесу на хвилі успіху. Хай щастить!

Компанія “Вертекс”

33023, м. Рівне, вул. Відінська, 3;

Тел.: (0362) 62-32-11, 23-72-76, 62-04-86;

www.vertex.co.ua

01.09.2011Спілкувався Олесь ДУБОВИК



Рівне-Ракурс №10 від 01.09.2011p. 
На головну сторінку