Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №522 від 13.10.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Споживач має право

Платити лише за якість

Запитання. Залишилася вкрай незадоволеною нещодавнім обслуговуванням у місцевому ресторані. Як мені правильно вчинити, якщо ситуація повториться будь-де інде?

Відповідає начальник відділу контролю безпеки продовольчого та непродовольчого ринку управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області Ірина УДОВИЧЕНКО:

- Відповідно до “Правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства”, при виявлені недоліків в якості продукції та наданні послуг у закладах громадського харчування, недоважування або обрахунку, суб’єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов’язанні:

• безкоштовно усунути виявлені недоліки;

• зменшити розмір оплати за продукцію або послугу;

• замінити на аналогічну продукцію належної якості або вдруге надати послугу;

• повністю відшкодувати витрати споживача, пов’язані з придбанням неякісної продукції або наданої послуги.

Споживач повинен обов’язково зберігати розрахунковий документ (чек). Коли ж суб’єкт підприємницької діяльності відповідно до законодавства звільнений від застосування реєстраторів розрахункових операцій та розрахункових книжок, треба вимагати товарний чек, що засвідчує факт наданої послуги, в якому зазначаються: найменування суб’єкта господарювання, найменування страви, напою, ціна, дата.

У разі не вирішення питання по суті - споживачам необхідно звернутися до нас за адресою: м.Рівне, вул.Симона Петлюри,5. Усі питання розглянуть згідно з чинним законодавством.

13.10.2011



Рівне-Ракурс №10 від 13.10.2011p. 
На головну сторінку