Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №235 від 13.04.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Що новенького?

»Білайн» заговорив українською

В Україні з’явився 15-й бренд мобільного зв’язку

11 квітня ЗАТ “Українські радіосистеми” та дочірня компанія ВАТ “ВимпелКом” оголосили про початок надання послуг мобільного зв’язку в Україні під торговою маркою “Beeline”. Виконавці обіцяють, що якість послуг та зв’язку помітно відрізнятиметься від існуючих.

Поїздка журналістів »РР», яких, у числі інших двохсот представників ЗМІ України, Росії і навіть Норвегії, запросили на презентацію нового мобільного оператора, розпочалася зі сніданку в славнозвісному столичному готелі “Хрещатик”, після чого біля Українського Дому відбулася посадка в смугасті, кольору бджоли (жовто-чорні) мікроавтобуси для екскурсії центром Києва. Колона складалася з десяти бусів.

І от машина ДАІ, яка й супроводжувала нас впродовж екскурсії, звільняє місце на проїжджій частині. Веселий гід розповідає про визначні місця центру столиці, де видніються брендові кольори “Білайну”. То перші покупці йдуть із величезними смугастими стартовими пакетами, то двірник у смугастому халаті прибирає вулицю і навіть молода мама везе дитину в смугастому візку. Біля стадіону “ЦСКА” футболісти у смугастій формі готуються до гри. Брендові кольори скрізь: на людях, на біг-бордах…

Під’їжджаємо до місця прес-конференції — в елітний розважальний комплекс “Ультрамарин”. Доріжка вистелена смугастим килимком, а перед дверима, знову-таки, у смугастому вбранні чемно відчиняє двері швейцар. Такими ж кольорами прикрашений і зал, де відбувалася прес-конференція…

От, власне, й розпочалося дійство. Приязними посмішками зустрічають виконавці ЗАТ “Українські радіосистеми” Сергій Миронов та ОАО “ВимпелКом” Олександр Ізосімов.

- Продуктами та послугами Beeline користується більше 47 мільйонів споживачів у Росії та Казахстані, — розпочав генеральний директор ВАТ “ВимпелКом” Олександр Ізосімов. — Яскравість, простота і позитивні емоції, високий рівень сервісного обслуговування, використання новітніх технологій — це Beeline вже сьогодні. Запускаючи бренд в Україні, ми починаємо активні комерційні операції та сподіваємося, що найближчим часом чимало мешканців України гідно оцінять переваги Beeline!

З 11 квітня офіси продажу Beeline відкрилися у шести містах України: Києві, Хмельницькому, Харкові, Одесі, Луганську, Дніпропетровську. До літа офіси продажу планується відкрити у всіх обласних центрах України.

Перший продукт під брендом Beeline — тарифний план “Прості речі”. Його ключові переваги — відсутність плати за з’єднання та пільгові дзвінки всередині мережі — лише 2 копійки за хвилину. До 10 травня 2006 року для абонентів Beeline діє спеціальна пропозиція — усі дзвінки в мережі безкоштовні. Стартовий пакет коштує 25 гривень, які надходять на рахунок абонента після активації. Картки поповнення рахунку — стандартні, починаючи від п’яти гривень (5, 15, 30, 60+3, 90+5).

13.04.2006Галина СИНЯК



Рівне-Ракурс №10 від 13.04.2006p. 
На головну сторінку