Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №568 від 13.09.2012p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Казус

Золоте сміття

Золоте сміття

Всі ми прагнемо створити у своїх оселях затишок та комфорт, навести лад і чистоту, щоб після виснажливого трудового дня спокійно відпочити вдома. Чи зможемо ми зрештою отримати бажаний затишок і спокій, з’ясовували голови ОСББ на переговорах із представником однієї з рівненських компаній із вивезення сміття, позаяк, виявляється, - у місті назріває глобальна, проте досить банальна проблема.

Про недостатню кількість контейнерів, невчасне, неякісне вивезення сміття та багато інших проблем говорили голови ОСББ в місті Рівне та представник однієї з компаній із вивезення сміття “Санком-Рівне”. Зустріч-переговори влаштували для громадян Громадська мережа “ОПОРА”.

Така зустріч за словами організаторів не буде одноразовою, загалом представники “ОПОРИ” зазначають, що за допомогою переговорів можна краще та якісніше налагодити роботу підприємств, які надають населенню комунальні послуги.

Голови ОСББ Рівного мали можливість безпосередньо поспілкуватися із представником “Санкому” та розповісти, чим вони не задоволені. Зокрема, в розмові порушували різні проблеми, але найчастіше говорили про якість вивозу сміття та тарифи.

- Проблема полягає в тому, що в рахунках на оплату збільшився обсяг сміття, - розповідає голова ОСББ “Сонячна домівка” Оксана НЄНАКОВА. - Я розумію, що є тариф на одну людину, або є обсяг по факту вивезення сміття за договором. У документах прописаний обсяг вивезення сміття 6 кубів, зараз приходять квитанції на 7,45 кубів. Хочу сказати, що питання із збільшенням обсягу сміття не поставало, але в рахунках збільшився обсяг більше чим на один куб. Звідки взялися такі розрахунки - не зрозуміло, адже ми використовуємо два контейнери по 3 куба кожен.

- Ми довго працювали з КТП 1728 і проблем ніяких не виникало, - розповідає голова ОСББ “Дружба”. - А от коли почали працювати із фірмою “Санком”, щось постійно не так. У нас дуже маленький двір і коли приїжджає машина, щоб забрати сміття, з неї ллється мастило - потім цей запах ще два дні труїть мешканців. Та й і графік вивезення сміття ніяк встановити не вдається.

- Ми вже давно уклали договір із КТП 1728, - зазначає голова ОСББ, що на Соборній,32 Ірина РОМАНЕНКО. - Та чомусь щомісяця отримуємо ще й квитанції із “Санкому”. Цю проблему вирішити так і не можемо.

Обговоривши всі проблеми та вислухавши зауваження, представник “Санкому” пообіцяв все залагодити найближчим часом. Що ж стосується збільшення ціни на вивіз сміття, то, за словами юриста підприємства “Санком” Сергій Пилипака, вона зросла через включення в тариф вивозу твердих побутових відходів.

- Усі зауваження та скарги, що стосуються нашої роботи ми намагатимемося вирішити у найближчий термін, - зазначає юрист підприємства “Санком” Сергій ПИЛИПАКА. - У нас виникли суперечки із розміщенням контейнерів та їх кількістю, але я хочу зазначити, що наше підприємство встановлює контейнери відповідно до умов договору. А от проблеми з тим, що в цей контейнер викидають сміття інші громадяни, не мешканці будинку - ми, на жаль, вирішити не можемо - це залежить лише від вихованості самих людей.

13.09.2012Юлія ГОЛИК



Рівне-Ракурс №10 від 13.09.2012p. 
На головну сторінку