Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №243 від 08.06.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Стиль

Краси забагато не буває

Краси забагато не буває

Як стати модною та неповторною, якщо твоя фігура не відповідає вимогам Мілко Вукановича?

На порозі літа жінки, яким “за 70… кілограмів”, особливо гостро відчувають нестачу уваги з боку модельєрів. Де і як вдягатися “нестандартним” жінкам, тим, у кого фігура не зовсім відповідає вимогам модельєрам з відомого телесеріалу “Не родись вродлива”, - розповідає пані Ольга ЄВЧУК, яка нещодавно повернулася з Парижа, де відбирала речі для своєї нової колекції одягу та аксесуарів.

- Пані Ольга, чим Ви потішите своїх клієнток у сезоні літо-2006?

- Цього року мода у літньому сезоні дуже демократична і співпадає з моїм переконанням: обирайте те, що личить саме вам, підкреслює ваш індивідуальний стиль. А якщо ваші параметри далекі від ідеальних “90-60-90” - обов’язково завітайте до бутіків “Мерлін Монро”: саме на задоволення попиту “нестандартних” жінок, зорієнтовані наші нові колекції.

Ми недарма назвали фірму ім’ям кінозірки - як ви пам’ятаєте, сама Мерлін Монро була дуже жіночною і елегантною. Тому й асортимент наших магазинів дозволяє вибрати вбрання для будь-якої життєвої ситуації - діловий костюм, вечірню сукню, одяг для відпочинку і спорту. Єдине, чим відрізняються представлені колекції - це актуальність моделей та бездоганний стиль.

- Ось ми й дійшли до моменту визначення стилю. Стильна жінка - якою вона має бути на Вашу думку?

- Стиль - це не обов’язково велика кількість “гостромодних” речей. Перш за все, кожна річ, яку ти вдягаєш, повинна бути близькою до твого стану душі. Одяг має відповідати твоїй поведінці, ході, рухам, жестам, виразу обличчя, настрою. Мені дуже подобається допомагати жінкам знаходити їх власний стиль. Я радію, коли мені це вдається!

- Іноді доводиться чути таку думку: навіщо переплачувати у бутіку, якщо на базарі така ж сукня чи костюм коштує дешевше? І справді, навіщо?

- По-перше, наша перевага - це відмінна якість товару.

По-друге, - і це головне, - ми робимо все, щоб у нас клієнт відчував себе, як удома. Продавець поєднує в собі стиліста і психолога: відчуває настрій жінки, яка прийшла вибрати одяг, вгадує її внутрішній стан, тактовно розпитує, з якої нагоди вона хоче придбати ту чи іншу річ. Особливої уваги потребують жінки-керівники: уявляєте собі, що на прийом до такої високої особи приходить відвідувачка у такому ж костюмі? Та головне у моїй роботі - вміння комбінувати будь-які речі й безпомилково знаходити саме такі, що підкреслять індивідуальність клієнтки. Вміння ненав’язливо продемонструвати, якою вона може бути гарною в тому одязі, який я їй пропоную.

- Чи правда, що у цьому сезоні буде модним біле і чорне?

- На мою думку, білий колір завжди є актуальним. А чорний - то взагалі мій улюблений. Адже це найсексуальнійший колір і до того ж дозволяє приховати недоліки фігури. На чорному тлі дуже гарно виглядає різноманітна біжутерія, - до речі, вона знову стає королевою моди, і цього разу я привезла багато гарних прикрас такого роду. А поєднання білого та чорного кольорів – це взагалі дивовижно!

- Пані Ольго, що Ви порадите “нестандартним жінкам”, які прагнуть бути модними?

- Ризикуйте, експериментуйте! Відчуваєте бажання повністю змінитися - змінюйтеся! Не бійтеся білого кольору - він додасть Вам жіночності і, причому буде популярним протягом усієї теплої пори. Не ховайтеся вдома у балахони і халати - вдягніть зручний костюмчик з короткими брючками, з кумедним зайченям чи сонечком на кишені - нехай це пробудить фантазію Вашого чоловіка і нагадає йому, що Вас можна називати ще й так: “зайчик”, “сонечко”, “квіточка моя” - адже Ви того варті!

Всі ці гарні речі Вам допоможуть підібрати у бутіках “Мерлін Монро”, що знаходяться на другому поверсі Рівненського ЦУМу (Соборна, 17) і торговому центрі “Гранд Базар” (відділи №12А та №102).

08.06.2006Валентина ЗАХАРОВА



Рівне-Ракурс №10 від 08.06.2006p. 
На головну сторінку