Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №618 від 29.08.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Читати тільки першій особі

Встановіть, налаштуйте - і контролюйте!

Встановіть, налаштуйте - і контролюйте!

Автоматизація бізнесу вивільнить час для розробки стратегії його розвитку та відпочинку з близькими людьми

Керуй своїм бізнесом, або він буде керувати тобою. Бенджамін ФРАНКЛІН

Дуже часто підприємці, власники магазинів, готелів, кафе та ресторанів витрачають дорогоцінний час на рутинну роботу замість того, щоб виводити бізнес на нові висоти. Такі речі, як облік товару, стеження за офіціантами та продавцями, контроль за залишками, для багатьох стали щоденним заняттям. Але чи це ­ Ваша мрія, заради якої Ви починали свою справу? Погодьтеся, це не додає Вам сил і ентузіазму. На щастя, всі ці функції можна без побоювань перекласти на відповідального і надійного помічника ­ систему автоматизації! Всі рутинні операції, включаючи підрахунок “на папірці” та з калькулятором у руках, залишилися в минулому! Ваша голова свіжа, а вільний час можна із задоволенням витратити на розробку стратегії розвитку бізнесу та спілкування і відпочинок із близькими Вам людьми. Чи це не мрія кожного підприємця? Мрія, здійснити яку Вам допоможе компанія “ВЕРТЕКС” ­ підприємство з 20­річним стажем продажу та професійного сервісного обслуговування в Рівному електронного торгівельного обладнання, член Асоціації “УкрЕККА” (Українські електроніка, комп’ютери, касові апарати).

­ Автоматизація торгової точки (магазину, ресторану тощо) ­ говорить Тетяна ШАРЧУК, директор компанії “ВЕРТЕКС”, ­ потребує встановлення в ньому відповідного обладнання (РOS­термінал або звичайний комп’ютер, сканер та чековий принтер) та спеціалізованого програмного забезпечення, яке помітно прискорює роботу відпуску клієнтів та обліку, а також мінімізує можливість помилок і втрат. Наша компанія має успішний досвід впровадження проектів з автоматизації підприємств роздрібної торгівлі, ресторанного і готельного бізнесу, аптек, складів тощо.

У рік 20­річчя нашої компанії ми пропонуємо безпрецедентну акцію, яка діятиме до кінця року:

Спеціалізоване програмне забезпечення

для автоматизації торгівлі:

• для магазинів, торгових точок, складів ­ за 5 гривень в день;

• для ресторанів, кафе і барів ­ за 12 гривень в день.

Це ­ сучасний програмний комплекс ULTRA, який дозволить зробити обслуговування у Вашому магазині, ресторані чи готелі максимально прозорим для Вас та якісним ­ для клієнтів. Повністю адаптований під українське законодавство, він допомагає багатьом підприємцям у сфері торгівлі, громадського харчування та готельного сервісу вести свій бізнес без зайвих турбот про рішення рутинних завдань.

Головні можливості програмного комплексу ULTRA

• Повний товарний та фінансовий облік в одній системі.

• Аналітика і бухгалтерська звітність.

• Управління замовленнями постачальників (поперед­німи замовленнями).

• Клієнтська підтримка.

• Зниження ризику крадіжок та зловживань персоналу.

• Гнучка система знижок.

• Контакт­центр у форматі 24/7.

• Управління роботою: зал ­ кухня ­ каса ­ бухгалтерія.

10 переваг використання спеціалізованих програм ULTRA у вашому бізнесі

1. 100% готовність прог­рамного продукту до роботи. Рішення більшості рутинних завдань всього за кілька днів. Встановіть, налаштуйте ­ і контролюйте!

2. Висока доступність для будь­якого бізнесу. Не потрібно наймати дорогих фахівців і купувати дороге обладнання.

3. Легке і швидке освоєння. Вивчивши більшість питань, які постійно доводиться вирішувати підприємцям та продавцям, ми спеціально спростили процес роботи. Більше 90% користувачів комплексу ULTRA освоюють всі необхідні функції в перші півгодини роботи.

4. Свобода дій ­ для Вас! Будь­яка конфігурація, зв’язок з кількома точками, використання дисконтних карт і мобільних пристроїв. Гнучке налаштування конфігурації дозволяє створити унікальне рішення спеціально для Вашого бізнесу, не втрачаючи при цьому універсальності.

5. Швидка технічна допомога. Ми здійснюємо підтримку всіх клієнтів. Для тих організацій, яким важлива постійна підтримка, існує кілька варіантів щомісячної підтримки, коли питання вирішуються в будь­який час, із виїздом фахівців.

6. Максимальна конфігурація для всіх покупців. Кожен покупець отримує максимальний набір можливостей при покупці продукту. Вам не потрібно доплачувати за опції, але при цьому Ви не купуєте нічого зайвого!

7. Відстеження статистики та ведення обліку ­ кожну секунду. Працюючи з програмним забезпеченням ULTRA, Ви завжди будете бачити найактуальніші цифри ­ залишок товару показується на поточний момент, оновлюючись після кожної операції. Вам не потрібно чекати закінчення дня або зміни, щоб побачити запаси на складі або кількість продажів за день. Все рахується в режимі реального часу, а спеціально продумана побудова бази даних дозволяє не навантажувати обладнання, проводячи всі операції за лічені секунди.

8. У Вас кілька магазинів ­ об’єднайте їх в єдину систему! ULTRA дозволяє підтримувати зв’язок з віддаленими об'єктами в реальному часі. Настроєна синхронізація даних допоможе Вам відстежувати всі зміни з однієї точки, без необхідності приїжджати у ваші віддалені торгові підприємства. Зв’язок здійснюється автоматично, без участі оператора.

9. Детальна довідкова система. Для зручності роботи з комплексом, у Вашому розпорядженні буде велика довідкова система, а також відеоуроки, які дозволять розібратися в тонкощах роботи за лічені хвилини, без додаткового навчання. Процес пояснення принципів роботи для нових співробітників буде також протікати швидко й ефективно.

10. Надійність роботи та збереження даних. Програмне забезпечення ULTRA працює виключно надійно і стабільно. Ймовірність втратити дані або документи практично виключається, що підтверджується досвідом роботи багатьох користувачів ПЗ ULTRA.

Фахівці компанії “ВЕРТЕКС” підберуть необхідне обладнання для автоматизації торгової точки, налаш­тують “залізо” та програму під потреби та можливості клієнта, проведуть навчання з персоналом, і головне ­ забезпечать технічну та інформаційну підтримку комплексу протягом всього часу його функціонування.

У нас можна придбати все необхідне обладнання та різноманітне програмне забезпечення для автоматизації торгової точки, а також касові апарати та фіскальні реєстратори, ваги, сканери та принтери штрих­коду, термінали збору даних, детектори валют, системи захисту від крадіжок та відеоспостереження.

В наш час новітні технології стали об’єктивною передумовою зростання ефективності Вашого бізнесу, особливо в сфері обслуговування. Компанія “ВЕРТЕКС” допоможе Вам не тільки автоматизувати Вашу діяльність, але і збільшити прибуток та підвищити позитивний імідж Вашого підприємства.

Компанія “ВЕРТЕКС”

33023, м. Рівне, вул. Відінська, 3; тел.: (0362) 62-32-11, 62-04-86;

www.vertex.co.ua

29.08.2013



Рівне-Ракурс №10 від 29.08.2013p. 
На головну сторінку