Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №618 від 29.08.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс добрих порад

Пастки для покупців

Пастки для покупців

10. місце: Великий візок ­ великі витрати. Порожній простір візка викликає внутрішній дискомфорт і цілком зрозуміле бажання скоріше заповнити простір.

9. місце: Величезні дзеркала в магазинах готового одягу ­ тонкий розрахунок: проходячи повз дзеркала, ніхто не може встояти перед спокусою кинути погляд на власне віддзеркалення. Немає такої людини, яка на 100% задоволена своїм зовнішнім виглядом. Рішення приходить миттєво ­ потрібно терміново щось купити.

8. місце: Немає ніякої математичної різниці між однією футболкою за 30 грн. і трьома за 99 грн.! На ділі ми даремно витрачаємо 70 грн.

7. місце: По дорозі до каси покупців підстерігають різні перешкоди ­ в буквальному сенсі слова. То тут, то там ми натикаємося на великі коробки з ходовим товаром. Продавці знають, що покупець більш схильний здійснювати імпульсивні покупки, якщо товар виставлений прямо на дорозі.

6. місце: Найбільш затребувані продукти ­ молоко, хліб, сир ­ магазини часто розташовують у найдальшому кутку приміщення. Ці товари потрібні практично всім, але, поки ви до них доберетеся, ви, напевно, побачите багато чого ще.

5. місце: Прийшовши в магазин одягу і окинувши поглядом полиці, ми несвідомо прямуємо не до акуратних стопок светрів, а до вішалок, які виглядають трохи безладно. Наша підсвідомість говорить нам про те, що саме там знаходиться все найцікавіше і варте. Між тим, безлад на вішалках влаштовують самі продавці.

4. місце: Знамениті “фінальні розпродажі”, “повні ліквідації” та “знижки у зв’язку з відкриттям магазину” ­ це не більше ніж спроби магазинів позбутися від залежаного товару (і, треба сказати, вони завжди приносять результат).

3. місце: Магазини й ресторани часто збуджують апетит клієнтів смачними запахами. Особливо збуджують купівельне завзяття запахи свіжої здоби і кави.

2. місце: Товари для дітей зав­жди лежать низько. Якщо не хочете істерик з приводу чергового “Кіндер­сюрпризу”, садіть дітей на візки.

1. місце: Щасливо ухилившись від усіх спокус і стоячи біля каси, не поспішайте розслаблятися! Адже у вас перед очима жуйки, шоколад, газети і батарейки. Якщо придивитися уважно, виявиться, що ціна товару на касі трошки відрізняється від ціни товару в залі. На користь магазину, звичайно.

29.08.2013



Рівне-Ракурс №10 від 29.08.2013p. 
На головну сторінку