Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №710 від 11.06.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс подій

Вирішуємо комунальні проблеми через інтернет

Вирішуємо комунальні проблеми через інтернет

Ми звикли вирішувати наші комунальні проблеми старим перевіреним “дідовським” методом. Заява в ЖЕК, далі, якщо нічого не робиться, скарга в управління житлово – комунального господарства, або в іншу подібну інстанцію. Все це віднімає час, псує нерви і є все менш ефективним шляхом вирішення проблем.

На жаль, наша система комунального господарства залишається ще дуже “радянською” і працює, м’яко кажучи, далеко не бездоганно. Саме тому дуже ефективною є праця громадських організацій, які буквально примушують наших чиновників працювати. Новим кроком у цій боротьбі стало створення “Рівненським громадським контролем” “Комунального онлайн диспетчера”. На прес-конференції присвяченій цій події, керівник “Рівненського громадського контролю” Дмитро Якимець так розповів про мету нового проекту: “Більше двох років наша громадська організація відстоює права рівнян перед місцевими чиновниками. Ми змогли допомогти чималій кількості містян, та домоглися від міської влади Рівного вирішення багатьох проблем. Однак, потрібно рухатися далі і впроваджувати в обласному центрі новітні технології комунікації між громадянами та владою. Вже досить давно в Україні дії проект “Відкрите місто”, який дає можливість повідомляти мешканцям про свої комунальні проблеми чиновникам за допомогою спеціального сайту. Навіть в нашій області в містах Кузнецовськ та Сарни діють подібні сайти. Ми звернулися до національного модератора проекту “Відкрите місто” з проханням допогти розробити онлайн диспетчер. Вже сьогодні всі рівняни мають можливість, зайшовши на сайт www.kod.rv.ua, залишити своє повідомлення про комунальну проблему, яка їх турбує. Всі зверення будуть вивчатися активістами нашої організації, і юридична служба “Рівненського громадського контролю” буде відправляти запити до тих організацій, які, згідно вимог чинного законодавства, повинні вирішувати ці проблеми. При цьому всі заяви рівнян, що стосуються комунальних проблем будуть розташовані на сайті у вільному доступі. Також небайдужі містяни зможуть відслідковувати всі дії влади по вирішенню проблем обласного центру. Вважаю, що запуск “Комунального онлайн - диспетчера” є дуже важливим кроком в формуванні прозорих стосунків між владою та громадянами. Хочу зазначити – “Рівненський громадський контроль” не претендує на якесь монопольне право відстоювати інтереси рівнян, навпаки, ми хочемо максимально плідно працювати із органами місцевої влади і навіть наш новий сайт готові передати місту, бо впевнений – влада може і мусить працювати прозоро”.
11.06.2015Записав Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 11.06.2015p. 
На головну сторінку