Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №725 від 21.09.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс подій

“Крокодил не ловится, не растет кокос”

“Крокодил не ловится, не растет кокос”

На минулому тижні в багатьох видання Рівного були опубліковані результати соціологічних досліджень ніби то проведені “Соціологічним центром вивчення суспільної думки”. І навіть представлені відповідні графіки. У всіх хто, що на називається “в темі” це викликало гомеричний сміх.

По-перше, такого центру в Україні не існує. Взагалі. Є інші центри з подібним назвами, але ось такого – нема. Це й зрозуміло – рекламний матеріал, який публікує вигадки, не міг називати реально існуючі структури (хоча і вони досить часто – продаються)

Насправді ж те “фейкове” повідомлення свідчить про кризу виборчому штабі Якимця. Рейтинг стоїть як вкопаний. Вже все місто заставили палатками, заліпили всі білборди, надрукували купу казок про нове місто, обійшли квартири і, навіть, “злились” із Санкомом, а зрадник-рейтинг не ворохнувся. Як казав герой радянського фільму “крокодил не ловится, не растет кокос”. Справжні рейтинги є у всіх штабах та ОДА. Іх може при бажанні кожний побачити. Вони наступні:

В. Хомко -35,7%

О. Червонюк – 15,4%

Д. Якимець – 11,9%

Р. Коваль – 6,9%

О. Лащук – 2,9%

А для чого ж тоді вкидалися фейки? Навіщо свідомо обманювали людей? За задумом найнятих політтехнологів та штабістів Якимця така маніпуляція може збити з пантелику виборців і додати замовнику 2-3%. У Сарнах це, кажуть, спрацьовувало.

21.09.2015Ольга Войцеховська



Рівне-Ракурс №10 від 21.09.2015p. 
На головну сторінку