Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №782 від 27.10.2016p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#30 жовтня – День автомобіліста

«Камаз-Транс-Сервіс»: Чверть віку успіху та професійного визнання

«Камаз-Транс-Сервіс»: Чверть віку успіху та професійного визнання

Сергій ЧАЛИЙ: «Міжнародні вантажні автоперевезення вимагають якнайшвидшого та позитивного вирішення проблемних питань

Компанія ТзОВ «Камаз-Транс-Сервіс» працює та успішно здійснює організацію міжнародних перевезень вантажів автомобільним транспортом за різними напрямками з 1990 року. Завдяки згуртованій команді талановитих стратегів транспортної логістики, професійних менеджерів, класних водіїв-далекобійників та вмілих механіків, підприємство вже понад чверть віку утримує лідируючі позиції на вітчизняному ринку міжнародних вантажних автоперевезень.

І хоча конкуренція на ринку перевезень шалена, рівненське ТзОВ «Камаз-Транс-Сервіс» - перше приватне підприємство в галузі міжнародних перевезень в Україні, засноване колишнім міським головою Рівного Віктором Чайкою і збудоване з нуля, не тільки продовжує та збагачує започатковані ним традиції, а й упевнено рухається тернистим шляхом до успіху та визнання. У 2002 році стало першим в Україні підприємством, яке отримало сертифікат на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001-2000.

Напередодні Дня автомобіліста генеральний директор ТзОВ «Камаз-Транс-Сервіс», заслужений працівник транспорту України, член Ради АсМАП України, голова Ради регіону учасників АсМАП Рівненської та Волинської областей Сергій Ігорович ЧАЛИЙ (на фото) поділився з кореспондентом «Рівне-Ракурсу» своїми думками про здобутки колективу підприємства, про проблеми, що які гальмують розвиток галузі, та перспективи її розвитку.

«Колектив підприємства самодостатній: усе робимо самі, не очікуючи допомоги ззовні»

- Сергію Ігоровичу, торік «Камаз-Транс-Сервіс» відзначив чвертьвіковий ювілей свого заснування. За цей час підприємство заявило себе мобільним і професійним учасником міжнародного ринку вантажних автоперевезень. У чому секрет його успіху?

- З перших днів своєї діяльності підприємство спеціалізується на міжнародних перевезеннях. Сьогодні його автопарк налічує 147 одиниць великовагових вантажних автомобілів. Це, передовсім, «RENAULT» різних модифікацій - близько 70 відсотків від загальної кількості транспортних засобів, а також «SCANIA», «MAN» стандартів Євро-5 та Євро-6.

На базі підприємства з 1997 року працює перший в Україні сервісний центр по обслуговуванню вантажних автомобілів компанії «RENAULT TRUCKS». Він здійснює післягарантійний ремонт та технічне обслуговування всіх видів вантажних тягачів «RENAULT» та інших марок. Персонал пройшов професійний вишкіл у навчальних центрах компанії «RENAULT TRUCKS», з якою ми маємо прямі зв’язки. Завдяки цьому у нас завжди великий вибір оригінальних запасних частин та мастил, що надходять безпосередньо від виробника. Майстерні забезпечені необхідним імпортним обладнанням, спецінструментом та технічною літературою.

Крім того, на базі фірми «Камаз-Транс-Сервіс» працюють сервісна станція фірми «KRONE» по ремонту й обслуговуванню напівпричепів, сервісна станція по обслуговуванню осей та підвісок «BPW», а також лабораторія «KIENZLE» по ремонту та встановленню тахографів. На підприємстві ще є спеціалізований магазин автозапчастин. Також надаємо послуги з наварювання шин за технологією фірми «MARANGONI». Замовлення виконуються на її обладнанні з використанням її комплектуючих.

Для забезпечення всіх перевезень була створена й укомплектована кваліфікованими менеджерами служба перевезень. Колектив підприємства самодостатній: усе робимо самі, не очікуючи допомоги ззовні. Це - підготовка завдань та апробація маршрутів, пошук і формування бази замовників. Сьогодні з нами працюють сотні замовників. У географічному плані - це підприємства України, зокрема рівненські, Росії - до військового протистояння на Сході України, Білорусі та всіх країн Західної Європи. Однак, найбільш пріоритетним напрямком традиційно вважається Італія, де «Камаз-Транс-Сервіс» має найбільше бізнес-партнерів.

«Корінь усіх проблем – у конкурентоспроможності українського вантажного автоперевізника»

- Раніше українські перевізники возили вантажі не лише з України в Європу, а й у напрямку Росії. Зараз російський напрямок через агресію «північного сусіда» на Сході фактично втрачено. Чи вдалося Вам компенсувати втрати, спричинені цими несприятливими обставинами?

- Компенсуємо, як можемо. Але ж самі розумієте, що частина перевізників, які були задіяні на двосторонніх перевезеннях «Україна-Росія» та «Росія-Україна», перейшли на інші ринки. На цих ринках з’явилося більше перевізників, що, у свою чергу, вплинуло на фрахти - вони впали. Вважаю, що з часом усе якось налагодиться, а зараз корінь усіх проблем - у конкурентоспроможності українського міжнародного вантажного автоперевізника. При всіх інших обставинах, при співставленні вартості перевезень, як це не дивно, ми програємо закордонному перевізнику - ми дорожчі. Завищена вартість перевезень, які здійснюють наші перевізники, зумовлена, перш за все, занедбаними і навіть аварійними українськими дорогами, що спричиняє більші витрати на пальне, частіші випадки ремонтів та, як наслідок, додаткові витрати на автозапчастини.

- Багато перевізників, щоб зекономити, навантажують авто більше, ніж дозволено, знищуючи при цьому і без того погані українські дороги.

- Єдина категорія вантажного транспорту, де дотримуються вагові параметри, - міжнародні автомобільні перевезення. Тому що під час кожного перетину кордону зважують транспортний засіб. За перевищення - штраф. Окрім того, надмірні вантажі «вбивають» самі автомобілі. Для мене це неприпустимо.

«Нечесна конкуренція та інфляція останніх 2 років не дозволяють адекватно підвищити зарплату»

- Як негаразди в українській економіці та державне регулювання економічних процесів впливають на розвиток ринку міжнародних вантажних автоперевезень?

- Проблема в тому, що імпортери зменшили товаропотоки до України. Держава хотіла заробити – і збільшила податки. Вона від цього зовсім нічого не має, бо всі йдуть у тінь, везуть контрабанду. А при цьому такі підприємства, як ми, які працюють офіційно, в легальній сфері, втрачають замовлення. Також держава системно не повертає ПДВ, коливається вартість пального, а нечесна конкуренція та інфляція останніх 2 років не дозволяють адекватно підвищити зарплату. Тим не менше, ми всіма силами намагаємося підтримувати гідний рівень і стабільність оплати праці. Це - предмет моєї гордості. Я 16 років очолюю «Камаз-Транс-Сервіс». За всі ці роки жодного випадку несвоєчасної виплати заробітної плати, жодного випадку відправлення водія у рейс в Європу без авансування витрат - і в гривнях, і в іноземній валюті - на підприємстві не було. Це один із елементів нашої політики і моє особисте переконання: люди за свою роботу повинні вчасно отримувати платню.

- Чи спостерігається за останні роки прогрес у відносинах із ДФС та митницею?

- Відносини з митницею в нас рівні, погіршення не помічаємо. Є в них, звичайно, певні моменти, які мене не влаштовують - наприклад, суперечності між законами, що породжують непорозуміння та спори. Але навряд чи в цьому можна звинувачувати митницю, адже вона є ланкою в складному ланцюжку. Митниця лише виконує свою роботу, керуючись рекомендаціями. В цілому я би не став робити у її бік якісь закиди. ДФС, податкова інспекція, повернення ПДВ - ось те, що найпершим спадає на думку, коли я аналізую проблеми сьогодення в своєму бізнесі.

- Можливо, існує якась черга на повернення ПДВ?

- Ні, жодної черги, закон є закон. Протягом 90 днів ПДВ має бути повернуто його платнику. В разі неповернення ПДВ у зазначений термін сплачуються санкції. Але поки що продовжується гра в одні ворота - ПДВ не завжди повертається вчасно. Дуже хотілося б, аби всі проблемні питання галузі вирішувалися швидко та професійно. В цьому контексті велику надію покладаю на прем’єр-міністра Гройсмана. Я до Володимира Борисовича ставлюся з глибокою повагою і сприймаю його як прагматичну, сучасну та енергійну людину.

- До кінця року залишилося два місяці. Напевне, найбільшою проблемою для міжнародних вантажних автоперевізників у цей період є відсутність дозволів. Чи не так?..

- Справді, зараз для нас це нагальне і болюче питання, яке поки що зависло в повітрі. Відсутні дозволи на перевезення в напрямах Чехії, Італії, Румунії, Туреччини, Скандинавії - тобто, їхати практично нікуди. Простіше перерахувати держави ЄС, до яких є дозволи.

- Виходить так, що Вашій компанії треба переорієнтовуватися на внутрішній ринок?

- Ні, є перевезення за багаторазовими дозволами ЄКМТ. Крім того, для нас залишаються можливими перевезення до Польщі та Німеччини. Адже на ці країни ми ще маємо дозволи, тож будемо якось потихеньку вирулювати зі складної ситуації, яка, до речі, повторюється щороку.

- Відомо, що «Камаз-Транс-Сервіс» не раз допомагав відправляти вантажі на АТО…

- Дуже важко відірвати від роботи авто, бо всі працюють за контрактами. Проте ми ніколи не відмовляємо в допомозі. Даємо пальне - так допомагали завезти військовослужбовцям і деревину, і харчі. Також відправляли рівненських правоохоронців у зону АТО. Загалом на АТО ми вже витратили близько 2,0 млн. гривень. На території працює також постійний пункт збору техніки для військовослужбовців.

- Наближається професійне свято водіїв - День автомобіліста. Як керівник потужного автопідприємства та голова Ради регіону учасників АсМАП Рівненської та Волинської областей, що Ви хочете побажати автомобілістам Рівненщини і Волині?

- Безаварійної роботи, повернення всіх машин з рейсу, здоров’я водіям і злагоди в їхніх сім’ях, стабільності в житті та впевненості в завтрашньому дні.

27.10.2016Спілкувався Олесь ДУБОВИК



Рівне-Ракурс №10 від 27.10.2016p. 
На головну сторінку