Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №265 від 09.11.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Антисервіс

Перепони на старті

В обласне управління у справах захисту прав споживачів надійшло понад 200 письмових звернень щодо надання неякісних житлово-комунальних послуг.

Найбільше скаржаться мешканці Рівного - 198 листів, у Здолбунові та Дубно - по три, у Костополі - чотири.

В управлінні радять при заниженні показників опалення викликати представника теплокомуненергії для складання акту, а також написати претензію у довільній формі та подати до теплокомуненергії. У разі невиконання претензії впродовж трьох днів, особа має право звернутися до управління із відповідною заявою.

Після розгляду заяви управління надає підприємству припис про усунення недоліків. У разі ж невиконання припису, на підприємство накладається фінансове стягнення у розмірі 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Керівника підприємства чекає адміністративний штраф.

Володимир ПОПИК

При заниженні показників плата

за теплопостачання відповідно зменшується:

t0 у помешканні %

18 градусів 100;

17 градусів 95;

16 градусів 90;

15 градусів 85;

14 градусів 80;

13 градусів 75;

12 градусів 70;

11 градусів 60;

10 градусів 50;

9 градусів 40;

8 градусів 30;

7 градусів 20;

6 градусів 10;

5 градусів 0.

09.11.2006



Рівне-Ракурс №10 від 09.11.2006p. 
На головну сторінку