Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №265 від 09.11.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Фінанси

Банк "Надра" старається для мене!

Всі знають, що гроші краще зберігати в банку. Ця проста істина стара, як світ. У якому саме банку їх зберігати - ось питання. Стабільність, відкритість, хороша репутація на ринку у всі часи були візитною карткою успішної фінансової установи. Але сьогодні, як показує практика, цього вже недостатньо. Ми стали більш вимогливими, панове. Нас уже не здивуєш хорошими відсотковими ставками чи вигідними кредитними програмами. Ми прагнемо видовищ, приємних вражень і лише позитивних емоцій!

Як правило, банк - це консервативна установа, строга та офіційна. Думаю, що багато хто з нас відчуває деякий дискомфорт, заходячи до банку. Це означає, що прийшов час банкам зробити крок назустріч клієнтам. Прийшов час змін. І не лише зовнішніх, але й внутрішніх. Мовою професіоналів це називається ребрендингом.

Одним із яскравих прикладів ребрендингу став великий український банк “Надра”. Нещодавно стартувала програма повномасштабних змін цієї фінансової установи. Президент банку Ігор Гіленко говорить, що реформи, які відбуваються, пов’язані, насамперед, із тим, що “банки стають ближчими до людей. І якщо іще десять років тому головним завданням банкірів був продаж послуг, то зараз на першому місці - клієнт, його інтереси та бажання. Прийшов час змін. Саме тому нині змінюється не лише внутрішня сутність роботи, але й “обличчя” банку. Характерною рисою сучасного банку є, звичайно ж, його логотип. Замість звичної строгості, притаманної вітчизняній банківській символіці, новий логотип “Надра” - це яскрава червона квітка на зеленому полі. У її м’яких обрисах впізнаються улюблені квіти нашого народу - мальва, мак та чорнобривець. “Живий” логотип говорить про відкритість та доступність істинно українського банку кожному клієнту. Зелене поле символізує активний ріст, процвітання, молодість, надію.

Новий слоган “Надра”: “Вони стараються для мене!” свідчить про бажання банку спілкуватися з клієнтами їх мовою та пропонувати саме те, що потрібно людям у їх повсякденному житті. Для того, щоб краще зрозуміти потреби кожного клієнта, банк провів масштабну роботу щодо зміни своєї структури. Крок за кроком, протягом двох років покращилися перелік продуктів, що пропонуються банком “Надра”, його внутрішня структура, культура обслуговування та багато інших аспектів взаємодії з клієнтом.

Як заявив Президент банку, реформи розраховані на декілька років, оскільки це дуже складний процес. Наприклад, переоформлення відділень банку (а їх уже майже 600 у всіх регіонах України) займе орієнтовно півтора року. Після цього вони стануть більш комфортними, яскравими, зручними.

Дізнатися про ці та інші новинки можна на сторінках кольорового журналу “Розквітай!” - нового видання банку “Надра”. Насичений найрізноманітнішою інформацією, журнал допоможе не лише зорієнтуватися у розмаїтті пропозицій банківського ринку, але й прийняти правильне рішення у реальній життєвій ситуації. Для того, щоб отримати журнал “Розквітай!”, не потрібно спеціально заходити у відділення банку - журнал можна придбати в кафе та ресторанах, торгових центрах, біля банкоматів.

“Ми зрозуміли, що всі реформування, які ми здійснювали та будемо робити для своїх клієнтів, уже не здатні виявлятися у старій оболонці, - зазначає Віце-президент банку “Надра” Оксана Кірієнко. - Тому ми створили для них новий вигляд. Наша мета - зробити співпрацю з банком не лише зручною і вигідною для кожної людини, ми хочемо дарувати нашим клієнтам позитивні емоції та приємні враження. Саме над цим ми й працюємо щодня”.

09.11.2006



Рівне-Ракурс №10 від 09.11.2006p. 
На головну сторінку