Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №822 від 10.08.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс економiки

Де розмістити інформацію про компанію?

Де розмістити інформацію про компанію?

В теперішній час джерелами розміщення інформації про будь-якому підприємстві, фірмі або компанії є інтернет-ресурси, газети, зовнішня реклама, стенди і вивіски різних конструкцій.

Інтернет продажі покращить розміщення на різних сайтах подібної тематики. Наприклад, можуть бути спеціалізовані тематичні сайти, які містять інформацію про компанії конкретного регіону або навіть країни. Подібних сайтів в мережі інтернет існує досить велика кількість і велика частина з них дають можливість розмістити інформацію про компанію абсолютно безкоштовно.

Сучасними і дуже ефективними методами для поширення інформації про продукт і залучення уваги покупців багато компаній застосовують такий маркетинговий інструмент, як сітілайт або, як його ще називають, лайтбокс. Виробник такого типу конструкцій - поп ап стенд. Світловий короб є найбільш затребуваною конструкцією для поширення рекламної інформації оскільки має відмінні характеристики, які привертають увагу потенційного клієнта і сприяють швидкому здійсненню покупки.

Як відомо, ярмарки та виставки є найбільш ефективними заходами в проведенні рекламних компаній. Кожен рекламодавець ставить перед собою завдання представити свою компанію і продукцію, що виробляється на належному рівні, підкреслити її імідж. Так само важливо, щоб матеріальні кошти, вкладені в виставкові заходи, окупилися, а ще краще - принесли дохід. Найбільш популярною рекламною продукцією для подібних цілей є pop up банери, або як їх ще називають мобільні виставкові стенди pop up.

Типи конструкцій залежать як від вашого бюджету, так і місця. Краще це вирішити з дизайнерами і маркетологами.

Також ще одним джерелом, де можна розмістити інформацію про підприємство, є офіційний корпоративний сайт. Саме такого роду ресурс може містити досить велика кількість цікавої та потрібної інформації про конкретну компанію. Отже, це не тільки назва компанії і форма власності, контактні дані та адресу. Також, як правило, такого роду сайти містити опис і напрямок діяльності конкретного підприємства, історію його створення та розвитку, відкриті вакансії та умови працевлаштування, інші моменти.

Також багато корпоративні сайти передбачають розміщення новин компанії, причому дана інформація постійно оновлюється.

Наприклад, якщо ж компанія здійснює торговельну діяльність, то, як правило, на сайті обов'язкове розміщення прайсу або каталогу товарів або послуг.

Варто відзначити, що останнім часом з розвитком такого ресурсу, як соціальні мережі досить багато інформації щодо різного роду компаній можна знайти на сторінках цих соціальних мереж. Тут ви швидко сайтах створюються спеціальні тематичні групи, які і включають в себе інформацію про окрему компанію або ж цілого переліку аналогічних організацій.

10.08.2017



Рівне-Ракурс №10 від 10.08.2017p. 
На головну сторінку