Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №829 від 28.09.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс політики

Володимир Ковальчук:

Володимир Ковальчук:

«Здолбунів гостро потребує перезавантаження міської влади…»

Остання сесія Здолбунівської міської ради пройшла настільки бурхливо, що стало зрозуміло – ситуація в тихому районному центрі далеко не тиха і, можна сказати більше, – вибухонебезпечна. Після сесії автор попросив дати свій коментар депутата Рівненської обласної ради від Радикальної партії Олега Ляшка Володимира Ковальчука, який брав участь в цій сесії і навіть постраждав під час її проходження.

- Пане Володимире, чим обумовлена ваша участь в громадському житті Здолбунова?

- Річ у тім, що два роки тому мене обрали до обласної ради саме мешканці Здолбунова, і я, як відповідальний депутат обласної ради, не можу не захищати інтереси мешканців Здолбунова.

- В чому суть конфлікта?

- На жаль це доволі типова ситуація в нашій системі місцевого самоврядування. Міський голова Здолбунова фактично одноосібно приймає потрібні йому та його оточенню рішення, при цьому з думкою міської ради і, тим більше окремих її депутатів, не рахується. На підтвердження моїх слів наведу конкретні факти, щоб люди розуміли та відрізняли брехню, яку поширює мер та його бездарна команда, котра втратила довіру у депутатського корпусу.

Отже, вулиця В. Стуса. На неї було заплановано виділити 1 мільйон гривень, але чомусь раптом на попередній сесії міський голова вирішив, що 500 тисяч з неї треба зняти і перекинути на ремонт вулиці Шевченка. В результаті і Стуса не завершено, і Шевченка не розпочато. А знаєте, хто виконував роботи на кільці? На вулиці Стуса? Мав розпочати на вулиці Шевченка? Правильно, одна і та ж фірма: Замовник - КП «Здолбунівське», підрядник - ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд». Роботи виконуються за кошти міського бюджету. А чому не продовжують Стуса і не почали Шевченка? А тому, що хтось наобіцявся, як жаба мулу, і не розраховувався протягом року. Тому не виключаємо, що підрядник зробив паузу. І якщо підрахувати необхідні потреби, то за роботи на кільці ще потрібно віддати близько 1,3 мільйони, за Стуса 0,9 мільйона, за Шевченка – не зрозуміло, тому що кошторисної вартості немає, але орієнтовно ще 0,5 мільйона. Разом 2,7 мільйони. Де ці гроші в міському бюджеті? Їх і не планували розподіляти, бо їх немає.

На зимове утримання доріг вже було виділено на початку бюджетного року 320 тисяч гривень, і не з ініціативи депутатів у березні з паливно-мастильних матеріалів було знято 30 тисяч, тому ні у вересні, ні у жовтні зимового утримання доріг немає, а сіль чи пісок не везуть баржами з ПАР, все встигнеться і поповниться.

У садочку «Грайлик» вже котрий рік поспіль намагаються добудувати музичну залу, і цьогоріч на початку року було виділено 100 тисяч гривень. Але спочатку у червні зняли половину коштів із цієї статті, а на цю сесію планували зняти решту «під нуль». Музична зала не потрібна? А чия ініціатива була знімати і не робити цієї зали? Не депутатів! Так само, як і стадіон «Локомотив», з коштів на ремонт якого пропонувалось на цій сесії зняти 230 тисяч. Зате хотілося профінансувати «мерський кришталевий міст», і на це додатково пропонувалось виділити 309 тисяч гривень. Це більша сума, ніж потрібно на реконструкцію нової групи у «Дзвіночку» і котел в «Грайлику».

Майже всі будинки у місті вже не у комунальній власності, тобто вони такі самі, як і приватні одноповерхові будинки. І першочерговий обов’язок мешканців - дбати про свої будинки! Вул. Лютого, 6а – це ОСББ «Добробут», якому вже було виділено 40 тисяч гривень на дах, Коперника, 53 - це ОСББ «Коперник», і його не було у плані ремонтів на 2017 рік. І для розуміння – всі ремонти в місті таких будинків вже здійснюються виключно на умовах співфінансування. Частина коштів від жителів приватних квартир приватного будинку – частина з міського бюджету. Так само у планах ремонтів на 2017 рік не було і будинку по Церковній, 4. Тому «плакатися» про розвалені будинки – це одне, а доглядати їх з відчуттям власника – це інше. Але все, що потрапить в план ремонтів на умовах співфінансування, депутатами буде підтримано, навіть більше, ніж планувалося, і особливо ремонт дахів. Принаймні, такі думки звучали з вуст депутатів.

Зупинився «Експрес»? Ух ти, отже, він настільки «бюджетопилосмок», що без бюджетних відшкодувань і в рейс виїхати не може? А чому ж інші маршрутки їздять, хоч і перевозять частину пільговиків, за які їм рік ніхто коштів з бюджету не відшкодовує? До того ж у виборчий період здолбунівський «Експрес» дивним чином їздив кілька місяців безкоштовно (за що потім перевізник отримує з бюджету 400 тисяч гривень), а тут і тижня не може поїздити. Може, це тому, що через цей маршрут дехто «відмиває» кошти для себе? Таких прикладів можна навести багато. Однак і цих вистачить, аби стало ясно – ситуація із витратами бюджетних коштів в Здолбунові є абсолютно неприйнятною.

- Який вихід Ви бачите з цієї ситуації?

- Фактично, в міській раді Здолбунова вже склалася нова коаліція, і вона мусить повернути раді її законні функції. Однак кардинальним рішенням, яке я вважаю найкращим для міста, є створення об’єднаної територіальної громади і отримання додаткового фінансування з державного бюджету, бо наявний бюджет Здолбунова вирішення багатьох нагальних проблем просто не в змозі «потягнути». При цьому діюча влада Здолбунова робить все можливе та неможливе, аби не допустити цього, тому що йти на вибори в ОТГ їм дуже не хочеться…

28.09.2017Записав Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 28.09.2017p. 
На головну сторінку