Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №868 від 06.07.2018p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс добрих порад

СУЧАСНІ РЕКЛАМНІ КОНСТРУКЦІЇ

СУЧАСНІ РЕКЛАМНІ КОНСТРУКЦІЇ

Рекламні конструкції можуть бути дуже різних видів. Види рекламних конструкцій

Так, наприклад, можна виділити наступні найбільш часто використовувані види:

- щити,

- дахові установки,

- прізматрони,

- білборди,

- брандмауери,

- сітілайти,

- сіті формат,

- пілларси

- банери,

- перетяжки,

- транспаранти,

- рекламні розтяжки,

- вивіски,

- покажчики,

- панель-кронштейни,

- штендери,

- світлові панелі,

- світлові короби,

- об'ємні букви,

- світлові букви,

- «люди-бутерброди» (так називають поєднання людини з рекламою, яку він одягає на себе: один невеликий щит попереду, інший - ззаду. За рахунок руху «реламоносітеля» він привертає значну увагу),

- ростові фігури,

- пневмофігури (пневмофігури називають об'ємні надувні конструкції. Виготовляються зі спеціального матеріалу, який дозволяє створити будь-яку форму. Зазвичай бувають стаціонарними (пневмостенди) і літаючими. За рахунок своєї незвичайності, пневмоформи привертають підвищену увагу людей),

- інформаційні стенди,

- промостойки,

- лайтбокси,

- тумби,

- липкі аплікації (липка аплікація - це самоклеющейся плакат, стікер, що розміщується зазвичай на внутрішніх поверхнях транспортних засобів, а також в місцях підвищеного людського потоку - на дверях магазинів, на турнікетах і т.д. Як правило, липка аплікація клеїться на рівні очей. ),

- реклама на маршрутній карті (люди часто звертаються до маршрутним картам, розміщеним всередині вагона метро, ??автобуса і т.д. Тому що знаходиться поруч реклама буде досить помітною.),

- міські конструкції (міські конструкції - це різні, вже наявні споруди, які можуть бути використані в якості рекламоносія - міський годинник, покажчики мет-ро, інформаційні табло, урни, телефонні будки, лавки і т.д.),

- оригінальні рекламні конструкції (нерідко рекламодавці проявляють творчий підхід в пошуку найбільш ефективних форм транзитної реклами. Так, наприклад, виготовляються об'єкти в формі рекламованого товару. Також під продукцію розфарбовуються, «загортають» вже наявні об'єкти - труби ТЕЦ, окремі будівлі і т.д. ),

- електронні табло,

- екрани, монітори,

- відеоекрани,

- світлодіодні екрани (світлодіодні модулі),

- відео стіни,

- біжучий рядок,

- неонова реклама,

- проекційні системи (проекційні системи - це спеціальне електронно-світлове обладнання, що дозволяє проектувати рекламу на великі поверхні в декількох десятках метрів від випромінювача. Як поверхні зазвичай використовується спеціальний щит або звичайна стіна. Можливості проекційних систем багато в чому залежать від погоди. Туман, дощ - серйозна перешкода для демонстрації. Також обмеження є і за часом доби - необхідно темну пору і т.д.

Типи рекламних конструкцій

 

Іноді рекламні конструкції поділяють за типами.

 

Отдельностоящие рекламні конструкції - це, звичайно, сіті-формати, пілларси, стели, які розміщуються як в безпосередній близькості, так і в видаленні від розташування офісу або магазину-рекламодавця. Найчастіше такими рекламними конструкціями є світлові рекламні конструкції, ефективні не тільки вдень, але і особливо вночі.

 

Об'ємно-просторові рекламні конструкції - це оригінальні носії, що виготовляються за спеціальним проектом і є досить ефективними якраз за рахунок своєї оригінальності, помітності для звиклої до стандартних конструкцій аудиторії.

 

 Об'ємно-просторові рекламні конструкції

 

Також виділяють стандартні рекламні конструкції, що випускаються великими тиражами і які, як правило, можна купити в уже готовому вигляді в компаніях, які торгують продукцією для реклами, і нестандартні рекламні конструкції, що виготовляються спеціалізованими компаніями за індивідуальним дизайном із застосуванням оригінальних матеріалів.

Світлові - матеріали із застосуванням підсвічування. Як джерела світла часто застосовуються світлодіоди і люмінесцентні лампи. Підсвічування може бути статичною або динамічною.

 

Динамічні - це рекламні матеріали, що привертають увагу за рахунок зміни зображення або інших елементів оформлення. У таких рекламних конструкціях часто застосовуються приводи обертання, роллерниє пристрої, контролери світлових ефектів.

 

Постійна підсвічування рекламної конструкції дозволяє їй продовжувати впливати на людей і в темний час доби. Мінлива підсвічування всього носія або його частини привертає підвищену увагу, виділяючи рекламу серед навколишнього оточення.

 

Рекламні конструкції з підсвічуванням

 

До недоліків конструкцій з підсвічуванням слід віднести той факт, що рано чи пізно будь-які лампи перегорають. До тих пір, поки їх не змінять, рекламоносій може мати не надто ефектний вигляд.

 

При виготовленні рекламної конструкції особливу увагу слід звертати на застосовуваний матеріал. Пластик має обмеження в розмірах. Так, вважається, що максимальний розмір пластикового листа - 2х4 м. Банерну тканину зазвичай використовують, коли необхідно зробити конструкцію великого розміру з лицьовою поверхнею без швів і стиків.

 

 

 

Поверхні рекламних конструкцій

 

У деяких конструкцій буває дві і навіть три робочих боку. У двосторонніх лицьову (або по ходу руху) називають «сторона А (A)», зворотний, (проти ходу руху) - «сторона Б (B)».

 

Якщо на вулиці однобічний рух, то, звичайно ж, буде більш вигідною сторона «А». Однак бувають і винятки, як наприклад в наступному випадку: «В якості основної ідеї рекламної кампанії виступала ідея розміщення виключно на МКАД і на сторонах В, тобто на більш дешевих сторонах з іншого боку напрямку руху МКАД. Специфіка даної автомобільної дороги полягає в тому, що сторони А бачать в основному водії вантажівок та іншого повільно йде транспорту, а водії більш дорогих і швидкісних автомобілів, як правило, рухаються в лівих рядах, тому їм краще видно зазвичай користуються меншим попитом і дешевші боку В ».

  

Робочі поверхні можуть обертатися. В такому випадку кожна з них є «стороною А» для будь-якого напрямку потоку. Зазвичай рухомі конструкції встановлюються на площах і налічують три поверхні.

 

При «четирехпоточного» класифікації «напрямки потоків позначаються як А, В, С і D (як правило, А - напрямок в центр міста на радіальних магістралях, В - з міста, С - напрям« за годинниковою стрілкою »на кільцевих трасах, D - проти годинникової стрілки)" .

Виготовляють і стандартні, і оригінальні рекламні конструкції спеціалізовані рекламні агентства.

06.07.2018



Рівне-Ракурс №10 від 06.07.2018p. 
На головну сторінку