Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №275 від 18.01.2007p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Що новенького?

Квитки з голограмами? Навіщо?..

Квитки з голограмами? Навіщо?..

Що потрібно знати пасажиру, сідаючи в тролейбус

Нові правила користування тролейбусами днями затверджено наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України. Що повинен знати пасажир та перевізник - у розмові з заступником начальника управління у справах прав споживачів Володимиром РАЧИНСЬКИМ.

- За новими правилами водієві тролейбуса заборонили слухати музику та розмовляти з пасажирами під час руху транспорту, втім, дозволили не впускати до салону тролейбуса громадян у брудному одязі та тих, хто перебуває “під шафе”.

Водій тролейбуса зобов’язаний оголошувати у гучномовець назву кожної зупинки - правильно та чітко. При відправленні транспортного засобу на кожній зупинці попереджувати: “Обережно, двері зачиняються!”.

- А чи стосуються кондукторів зміни у правилах користування тролейбусами?

- Оскільки право на проїзд дає придбаний разовий талон, це означає, що кондуктор повинен обілетити всіх пасажирів до початку руху електричного транспортного засобу. Хоча практично виконати це за 30 секунд стоянки тролейбуса на зупинці неможливо (напевно, ті люди, які вносили поправки та доповнення до правил користування тролейбусами, давненько не їздили цим “народним” засобом пересування - авт.).

- Пасажири, мабуть, теж повинні дотримуватися певних правил, зайшовши в салон тролейбуса...

- Громадянам варто пам’ятати, що посадку у тролейбус потрібно здійснювати через середні та задні двері, а не через передні. Через передні двері можуть заходити-виходити лише інваліди, люди похилого віку, жінки з малолітніми дітьми та вагітні.

- Що має право перевозити пасажир у тролейбусі, не сплачуючи додатково за вантаж?

- Пару лиж, дитячий візок, дрібних тварин. У правилах зазначається, що не можна заходити в тролейбус із морозивом, гострими предметами (наприклад, не упакованим городнім інвентарем), вантажем, довшим за 1 метр 90 сантиметрів (тож із карнизом заходити у тролейбус не варто), а також, що не дивно, зі зброєю, наркотичними засобами, легкозаймистими речовинами.

- Чи правда, що незабаром у тролейбусах та маршрутках з’являться нові квитки?

- Так. Відповідно до Закону України “Про автомобільний транспорт” і наказу Міністерства транспорту та зв’язку затверджені нові форми квитків на проїзд пасажирів у маршрутках загального користування. На квитках повинні зазначатися вартість проїзду, інформація про перевізника, страховика й обсяг страхової суми. Чи стосується він міського електричного транспорту, ще не відомо.

Коментар

- Фінансові ресурси “Рівнеелектроавтотрансу” не дозволяють ввести в обіг квитки нового зразка, - каже головний інженер комунального підприємства Анатолій ТКАЧЕНКО. - Проблема зараз не в сервісі обслуговування, а в іншому: підприємству не вистачає водіїв та кондукторів. Домінуюча причина - низька заробітна плата (водій тролейбуса сьогодні отримує, в середньому, тисячу гривень, а кондуктор - близько 600-700 гривень).

За радянських часів держава щороку виділяла містам кошти на придбання, щонайменше, 20 тролейбусів. Нині міська вдала не має змоги це робити – один тролейбус коштує 800 тисяч гривень. То про які квитки з голограмами може йти мова? - дивується пан Анатолій.

18.01.2007Ольга ДОЛЯ



Рівне-Ракурс №10 від 18.01.2007p. 
На головну сторінку