Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №914 від 23.05.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс економiки

Тротуарний паркінг

Тротуарний паркінг

Жили колись на Землі динозаври. Жили собі і жили, але потім змінилися кліматичні умови, і динозаври вимерли. Іноді здається, що така сама доля очікує в Рівному пішоходів, принаймні в центрі міста...

Проблема паркування автомобілів на тротуарах, що робить практично неможливим, або принаймні дуже проблематичним пересування по ним пішоходів, для обласного центру є порівняно новою. Це при тому, що в останні роки кількість автотранспорту суттєво не змінилась. Чому ж саме зараз тротуари багатьох центральних вулиць міста буквально забиті автівками?

Все дуже просто. За останні десять років центр Рівного став практично суцільним торгівельно-розважальним центром. При цьому значна частина містян мешкає за містом та на околицях, де як раз такої інфраструктури то і немає. Тобто, на шопінг та розважитись треба їхати в центр. До того ж, абсолютна більшість офісів та установ теж знаходиться в центрі.

Враховуючи явно недостатню мережу громадського транспорту, особливо в райо­нах новобудов, легше і дешевше їхати в центр власним автотранспортом. Однак, кількість паркомісць за ті ж десять років в центрі Рівного не зросла, а навпаки - зменшилась за рахунок, в першу чергу, новобудов. А припаркувати десь свого «залізного коня» треба. Залишаються тротуари. Звісно це незаконно, але де вихід?

Тут не варто видумувати чогось креативного. Потрібно піти шляхом наших сусідів лучан, які давно зробили одну з центральних вулиць (Лесі Українки) пішохідною. Що це дало? Знаючи, що вулиця пішохідна, а поряд не так багато місць для паркування, значна частина лучан відправляються в центр на громадському транспорті, тим самим хоча б частково вирішують транспортну проблему обласного центру.

В нас добре було б піти таким шляхом, хоча б на вулиці 16 Липня, де трафік просто зашкалює. Хоча це теж напівміра, бо в найближчі роки центр міста стикнеться з новою проблемою. Через активну забудову кілька сотен рівнян оселяться в нових багатоповерхівках та котеджах. Оселяться вони разом зі своїми автомобілями, які десь потрібно залишати і бажано не за п’ять кілометрів від оселі. Питання лише одне – де вони будуть паркуватись? Так що вже потрібно думати над будівництвом саме в центрі багатоярусних парковок, бо додаткового транспорту не витримають навіть тротуари.

23.05.2019Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 23.05.2019p. 
На головну сторінку