№930 від 16.09.2019p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Навантажувач - річ дорога, вибирають його грунтовно і на багато років. Критерії прості: вантажопідйомність, висота підйому і двигун. Про останній цей матеріал. Розбираємося, ніж один двигун відрізняється від іншого, і який краще вибирати.
Умови
Працює без проблем в приміщенні і на вулиці, в мороз і спеку. Непридатний для невеликих закритих приміщень без хорошої вентиляції.
Плюси
Вартість. Дизельні навантажувачі коштують дешевше газових і електричних з аналогічними характеристиками. В середньому на 20-30%.
Працює в будь-яку погоду. Хороший навантажувач заводиться при -30 без проблем, якщо це потрібно. Газовий так не може.
Більше міць. Більше вантажопідйомність і висота підйому - вище ефективність.
Цілодобова робота. Потрібен тільки дизель в баку для постійної роботи. Електричний навантажувач, через 8 годинника потрібно відправляти на зарядку, у газового міняти балон. У ситуації, коли до кінця робочого дня приїжджає фура і її треба розвантажувати, виграє дизельний навантажувач.
Великий ресурс двигуна. Гарантовано буде працювати багато років хоч в 3 зміни.
Мінуси
Шум. Шум від ДВС - це постійний супутник дизельних навантажувачів, який заважає працювати в невеликих приміщеннях.
Вихлоп. Згораючи, соляру наповнює повітря отруйними продуктами розпаду, тому приміщення повинно добре провітрюватися.
Ціна палива. Вона постійно зростає.
Найважче обслуговувати. Навантажувач з дизельним двигуном внутрішнього згоряння обслуговувати важче і затратним. Треба міняти масла, стежити за станом усіх вузлів машини і проводити дорогі ТО.
Не можна використовувати на складах з продуктами.
Двигун цих навантажувачів працює на газу. Чим він краще звичної техніки з ДВС?
Плюси
Невисока вартість. Газові навантажувачі, як і дизельні, дешевше електричних в середньому на 20-30%.
Працюють в невеликих погано провітрюваних приміщеннях. На відміну від дизельних навантажувачів при роботі виділяють набагато менше шкідливих речовин, тому їх використовують на невеликих закритих складах.
Недороге паливо. Газ недорогий, використовуючи навантажувачі з таким двигуном, можна істотно заощадити.
Простіше обслуговувати. Дешевше технічне обслуговування і ремонт. Наприклад, масло у газових навантажувачів треба міняти на 70% рідше, ніж у дизельних.
Невеликий рівень шуму. Газові навантажувачі працюють тихіше дизельних аналогів.
Заводиться в будь-яку погоду.
Мінуси
Менша потужність. Газові навантажувачі працюють з меншими вагою і висотою, ніж дизельні.
Потрібен час на заміну балона. Одного балона вистачає в середньому на 6-8 годин роботи навантажувача з вантажопідйомність 1,5-2 тонни. Потім доведеться витрачати час на заміну. Хоча на заміну треба 10-20 хвилин, але при оренді це суттєво.
Найсучасніші навантажувачі. За що варто їх купувати?
Плюси
Екологічність. Ніяких викидів. Електричні навантажувачі можуть працювати в будь-яких приміщеннях: продуктових, з поганою вентиляцією, маленьких, закритих.
Велика міць. Як і дизельні навантажувачі можуть піднімати на велику висоту важезні вантажі.
Економічність. Електрика дешевше газу і соляри.
Не потрібно приміщення для зберігання палива. Для електронавантажувачів не треба зберігати балони з газом або бочки з солярой, потрібна розетка 380В.
Простота обслуговування. Проміжки між ТО більше, ніж у інших моделей, воно дешевше і простіше.
Довговічність двигуна. Електричний двигун має величезний життєвий цикл, більше, ніж у ДВС.
Немає шуму. На відміну від попередніх моделей навантажувач з акумулятором практично не шумить, що дозволяє його використовувати в малих приміщеннях.
Мінуси
Вартість. На 20-30% дорожче, ніж газові та дизельні навантажувачі.
Потрібно заряджати раз в зміну. Такий навантажувач не може працювати цілодобово - його акумулятора потрібна заміна. Описана на початку матеріалу ситуація з фурою в кінці робочого дня ставить електричний навантажувач в глухий кут. Для повної зарядки потрібно 5-10 годин.
Заміна акумулятора. Через 5 років в більшості випадків доводиться міняти акумулятор на новий. Обійдеться це в 100 000-150 000 рублів.
Небажано працювати в дощ і сніг. Опади - перешкода для роботи на електронавантажувачі.
Якщо потрібен потужний навантажувач для роботи на вулиці і на великих складах, то треба брати дизельний.
Газовий підійде для невеликих складів із середньою вентиляцією і необхідністю працювати цілодобово з невеликими перервами.
Електричний навантажувач могутніше газового і на одному рівні з дизельним, але його доведеться заряджати раз в 8-10 годин.
Найдорожче обслуговувати дизельний навантажувач, дешевше - електричний.
Найвища базова вартість у електричного.
16.09.2019 | погрузчик в Ровно |
Рівне-Ракурс №10 від 16.09.2019p. На головну сторінку |