Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №990 від 12.11.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс спорту

Керівник команди Ф1 Ferrari відмовився їздити на етапи

Керівник команди Ф1 Ferrari Маттіа Бінотто повідомив, що вже цього, а потім й наступного, сезону не їздитиме на етапи Ф1 разом із командою. Що ж відбувається в Маранелло?

Керівник топового гоночного колективу не відвідає жодної гонки наступного сезону й пропустить деякі гонки цьогоріч.

Так, можливо, у Скудерії зараз існують проблеми з болідом SF1000, які потребують зваженого технічного підходу в умовах нових бюджетних обмежень. Але чи можна уявити, аби Тото Вольфф чи Крістіан Хорнер відмовились їхати на Гран Прі? На весь сезон? Дійсно, роль керівника команди на разі більше політична, аніж спортивна. А для останньої ролі зазвичай «використовують» спортивного директора. Наприклад, в McLaren всі знають Андреаса Зайдля, а в Renault – Алана Пермейна.

Спортивним директором Ferrari є Лоран Мекі, який прийшов до команди у 2018 році після чотирьох років роботи на різних позиціях FIA, а також має інженерний досвід у командах Ф1 Minardi та Toro Rosso.

Мекі на початку року отримав посаду «Спортивний директор / Голова гоночних операцій» й схоже саме він зараз відповідає за стратегію команди на трасі. Проте чи вистачить йому лідерських якостей та повноважень, аби вести команду. Або просто кажучи: чи зможе він «поставити на місце» гонщика?

Наразі зрозуміло, на кого в Маранелло будуть робити ставку серед двох гонщиків найближчими роками. Й, можливо, конфліктів між парою пілотів не виникне, але іноді на трасі виникають ситуації, які потребують політичного рішення та «сили волі». Й що буде робити Мекі? Дзвонити до Бінотто? Чи одразу до Люіса Камільєрі?

Нова структура команди Ф1, яку запровадив Бінотто, мала б працювати «без втручання» й видавати результати: тобто департамент із шасі – видавати найкращий болід, департамент із двигунів – найкращий мотор, а на трасі – спортивний директор мав би все це об’єднати та здобувати найкращий результат.

Але за два (неповних) сезони Ferrari під керівництвом Маттіа виграла лише три гонки, й то завдяки «нелегальному» рішенню у двигунах, яке довелось швиденько «виймати» з моторів разом із потужністю.

Цьогоріч Скудерія здобула лише два подіуми й тільки лінивий не говорив про кризу в команді й багато хто прогнозував відставку Бінотто.

Навряд чи керівник команди самостійно вирішив залишитись на базі на півтори сезони. Можна стверджувати, що це рішення погоджено з керівництвом Ferrari, або навіть запропоновано «зверху».

Можливо, Бінотто тепер повернеться саме до технічної ролі й сконцентрується на тому, що дійсно вміє. Він прийшов до команди ще у 1995 році у якості інженера для тестів й поступово побудував свою кар’єру до посади технічного директора. Навряд чи йому варто залишати команду взагалі, набагато краще робити те, що йому подобається й те, що в нього виходить.

https://motorcar.com.ua/avtosport/kerivnyk-komanda-f1-ferrari-vidmova/

12.11.2020



Рівне-Ракурс №10 від 12.11.2020p. 
На головну сторінку