Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №290 від 03.05.2007p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Кар’єра

Правила виживання на роботі

Справити враження успішного, працьовитого, креативного, одним словом, ідеального співробітника - означає бути ним! Прості, але ефективні правила допоможуть вам у спілкуванні з колегами, діловими партнерами і клієнтами.

Діловий гардероб

1. Якщо вам хочеться справити гарне враження на колег на новій роботі, постарайтеся якнайменше вирізнятися.

2. Спочатку краще переборщити з консерватизмом в одязі. Ідеальний костюм - жакет зі спідницею синього, лілового або темно-сірого кольору. Коричневий вважається невдалим кольором для ділової людини.

3. Через кілька місяців, коли ви покажете себе у роботі, можете додати у своє вбрання більше індивідуальності. Поекспериментуйте з кольорами й аксесуарами, але дотримуйтеся того стилю одягу, що прийнятий у вашій компанії.

4. Стосовно взуття, найкраще носити туфлі на каблуку 3-4 см. Вважається, що взуття без каблука призначене для занять спортом і відпочинку, а шпильки - для вечірнього виходу.

Усі ці правила може порушити творчий працівник, котрому дозволено виглядати яскраво і виявляти свою індивідуальність в одязі, аксесуарах, зачісці.

Ділова бесіда

1. Не говоріть про себе.

2. Не змінюйте теми.

3. Не радьте, не ставте діагнози, не займайтеся критикою.

4. Не думайте наперед, що вам сказати.

5. Не ігноруйте і не заперечуйте почуттів інших людей.

6. Не вдавайте, що розумієте почуття співрозмовника, якщо це не так.

7. Запитуйте про його потреби, тривоги, труднощі. Ставте питання, що вимагають більшої щирості, наприклад: “Як ви на це дивитеся?”.

8. Покажіть, що ви розумієте співрозмовника. Перекажіть своїми словами те, що ви сприймаєте як головне в його словах: “Чи правильно я вас розумію?”.

03.05.2007



Рівне-Ракурс №10 від 03.05.2007p. 
На головну сторінку