№457 від 15.07.2010p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#У магазині
Збираєтеся придбати велосипед? А вже вирішили, який саме вам потрібен? Адже традиційних видів велосипедів близько десятка і кожен найкраще підходить для певного типу велопрогулянок.
Для любителів неспішно проїхатися містом, коли головне комфортність, а не швидкість, найкраще підійде дорожний велосипед. На ньому висока посадка, зручне сідло, яке добре амортизоване, перемикати швидкості можна стоячи на місці, гальмування виконується ногами. Основні частини добре захищені від бруду, тому обслуговування потрібно вкрай рідко. А тим, хто навпаки, більше потребує високої швидкості, ніж комфортності, потрібен шосейний велосипед, який спеціально призначений для швидкої їзди по асфальтованим дорогам, оскільки має тонкий і легкий корпус, вузькі шини, гнуте низхідне кермо (тобто ручки керма опущені, що створює велике навантаження на спину велосипедиста, але значно зменшує опір повітря).
Підкорюємо бездоріжжя
Хіба не весело зі швидкістю проїхатись по польовій, лісовій чи то гірській дорозі, оминаючи ями, коли кермо при цьому трясе від вибоїн, а вам все одно комфортно, оскільки навколо співають пташки, а велосипед обладнаний амортизацією? Саме для любителів такої велопрогулянки за містом і було створено гірський велосипед, якому характерна велика кількість передач, зазвичай більше 20, широкі шини, потужні колеса, амортизована вилка (а часто і задня підвіска), що "гасить" удари. А справжні веломандрівники обирають туристичний велосипед, який є своєрідним поєднанням шосейного та гірського, для подолання різних типів доріг. Такий велосипед має міцний корпус, надійну конструкцію, може перевозити великі вантажі.
Перевозимо велосипед машиною
Вигадали й велосипед, який можна швидко та легко скласти вдвічі. У такому стані його можна перевозити у легковій машині, потязі, електричці, без проблем заносити у ліфт… А є й ровер-карлик, під назвою BMX, діаметр колеса якого всього лише 50 см, призначений для виконання трюків.
Перемагаємо у велоперегонах
Для цього найкраще підійде гоночний велосипед, побідний до шосейного, але має значно більшу кількість передач. А для участі у перегонах “по колу” потрібен трековий велосипед, який дозолить розвинути максимальну швидкість на рівному треку. Від гоночного він відрізняється відсутністю багатьох “зайвих” деталей, наприклад, гальм і перемикання швидкостей.
Отож, погодьтеся, вибрати є з чого, головне зрозуміти, які дороги вам більше до душі…
15.07.2010 | Дмитро ГУБАНОВ |
Рівне-Ракурс №10 від 15.07.2010p. На головну сторінку |