|
№460 від 04.08.2010p. |
| Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#На часі
Внаслідок підвищення температури, яке спостерігається в області останніми днями, стан залізничного полотна може погіршуватися. Метал, з якого виготовлені рейки, має властивість розширюватися, і через надмірні повздовжні напруження виникає небезпека деформації колії.
Будь-які монтажні роботи з використанням колійних машин заборонені. Начальники дистанцій колій разом із заступниками і головними інженерами щодня їздять різними напрямками, перевіряючи стан колії та положення маячних міток, і регулярно доповідають про нього вищому керівництву у Львів. Окрім того, бригадири колій, майстри, монтери щоденно здійснюють обхід. За звичайних умов подібні перевірки виконувалися лише раз на місяць.
- Відстань між рейками влітку зменшується, а то й взагалі зникає, - розповідає начальник технічного відділу Сарненської дистанції колії Ганна ПОПОВИЧ. - Через кожні 800 метрів колії встановлюють зрівнювальні прольоти по 3-4 рейки, довжиною 12,5 метрів умовно. Ось тут ми і перевіряємо наявність стикових проміжків. Якщо помітно невеликий вигин колії, то у найближчий час імовірний її викид.
Окрім того, постійно здійснюються заміри температури рейок. Згідно з інструкцією, якщо вона сягне 50 градусів (це відбувається при температурі повітря близько 40 градусів), видається попередження, згідно з яким швидкість пасажирських і вантажних потягів, для яких зазвичай ліміт - 100 і 80 км/год, тимчасово обмежують до 60 км/год.
Як зазначила Ганна Попович, поки що, незважаючи на рекордно спекотне літо, на відрізку Сарненської дистанції колії температура ще не досягала критичної позначки і значних відхилень стану рейок від норми не помічали.
| 04.08.2010 | Володимир СТРУС |
|
Рівне-Ракурс №460 від 04.08.2010p. На головну сторінку |