№483 від 13.01.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Вчасно
Можливість державного фінансування аеропорту вивчають у столиці. Для того, щоб вокзал і термінали відповідали євростандартам, необхідно майже десять мільйонів гривень. Ще до двох мільйонів потрібно на заміну освітлення. Що ж до злітно-посадкової смуги, то вона відповідає усім вимогам і нині приймає літаки до 200 тонн.
- Нині підприємство працює без капіталовкладень, - коментує директор ОКП “Міжнародний аеропорт Рівне” Володимир ШИПІЛЬ. - Приймає чартерні рейси здебільшого бізнес-класу. Втім, цих заробітків не вистачає навіть на фінансування захищених статей. Щомісяця летовищу бракує по 100 тисяч гривень.
Річні збитки підприємства Володимир Шипіль оцінює в понад мільйон гривень. А відтак, сподівається на держпідтримку для розвитку аеропорту. Малобюджетні авіакомпанії, з якими нині веде мову керівник про співпрацю, ставлять вимоги, аби підприємство створило комфортні умови для пасажирів та забезпечувало обслуговування техніки.
13.01.2011 |
Рівне-Ракурс №10 від 13.01.2011p. На головну сторінку |