№490 від 03.03.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Інновації
Незабаром приємний жіночий голос оголошуватиме пасажирам маршрутних таксі назву зупинки. Це надзвичайно доречно для немісцевих жителів, які не орієнтуються у нашому місті, а відтак, більше не турбуватимуть водіїв запитаннями, на кшталт, “де мені краще вийти”, і не відволікатимуть від дороги.
Вважаємо, що після впровадження програми GPS-навігації у місцевих маршрутках подібні запитання зникнуть. Справа у тому, що GPS-навігатор дозволяє перевізникам не лише контролювати кількість пасажирів, а відтак, свої прибутки, але й спостерігати за графіком роботи транспортного засобу.
- Тривалий час до міського управління транспорту і зв’язку надходило надзвичайно багато скарг щодо недотримання водіями графіку руху, пізній виїзд або ранній з’їзд з маршруту ввечері, - наголошує начальник управління Віталій МИРОНЮК. - Із встановленням приладів навігації, ми знатимемо точний час початку і закінчення роботи маршрутки, що дозволить контролювати водіїв-порушників. Користь матимуть і перевізники.
Презентацію пристрою вже провели. Наразі містом курсують дві маршрутки №56, обладнані GPS-навігаторами. Пристрої - вітчизняні, їх безкоштовно надав у користування представник фірми-виробника, приватний підприємець Михайло Зарембський. Це своєрідний експеримент, який має показати необхідність упровадження інноваційного для нас пристрою в усьому комунальному транспорті міста, адже дані з навігатора надходять на спеціальний сервер, тобто стежити за рухом можна буде чи не цілодобово. Важливою буде думка водіїв, перевізників та, звісно, пасажирів.
У міському управлінні транспорту і зв’язку говорять, якщо експеримент виявиться вдалим, вже з літа обладнання транспортних засобів GPS-навігаторами стане обов’язковою умовою участі в конкурсі щодо пасажирських перевезень. Щоправда, вартість однієї такої інновації становить 3 тисячі гривень, а щомісячне обслуговування - ще 30 гривень. Однак, якщо це дійсно збільшить потік пасажирів, а відтак, прибутки, зменшить кількість скарг та нарікань на погану роботу, перевізники, вважаємо, погодяться на цей крок.
03.03.2011 |
Рівне-Ракурс №10 від 03.03.2011p. На головну сторінку |