№494 від 31.03.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#На замітку
Під час придбання товару чи замовленні послуги вимагайте розрахунковий документ або укладайте письмовий договір.
Якщо Ви купуєте продукти харчування, звертайте увагу на термін придатності, а також на умови їх зберігання.
Пам’ятайте! Ви маєте право на контрольне переважування продуктів.
Всі свої претензії Ви маєте право внести у книгу відгуків і пропозицій, яка знаходиться у “куточку споживача” суб’єкта господарювання.
У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків, Ви маєте право на:
• пропорційне зменшення ціни;
• безоплатне усунення недоліків;
• відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
При придбанні складнопобутової техніки, продавець зобов’язаний продемонструвати роботу приладу та заповнити гарантійний талон встановленого зразка.
Замовляючи послугу, уважно прочитайте договір і лише тоді поставте свій підпис.
Після виконання робіт (послуг) виконавець зобов’язаний видати споживачеві гарантійний талон. Стосовно продукції, на яку строк придатності не встановлено, споживач має право пред’явити продавцю (виробнику, виконавцю) вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років, а стосовно будівництва - десять років.
У разі претензій до якості житлово-комунальних послуг, уважно читайте договір, який Ви уклали із виконавцем послуг, там перед-бачений порядок захисту Ваших прав.
Щоб захистити свої права в управлінні у справах захисту прав споживачів у Рівненській області або у суді, вам необхідні документи, що підтверджують відмову у реалізації Ваших прав суб’єк-том господарської діяльності.
Ви маєте право впродовж 14 днів з дня придбання товару обміняти його або отримати назад гроші, якщо товар не підійшов Вам за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром тощо, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ.
Ви маєте право обміняти товар або повернути сплачені за нього кошти впродовж гарантійного терміну, якщо в товарі виявлено суттєвий недолік.
У разі відмови суб’єктом господарювання в реалізації Ваших законних прав, звертайтеся у громадську приймальню управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області (м.Рівне, вул. С.Петлюри,5), яка працює щоденно з 10.00 -16.00 год., телефони: 22-14-23; 63-38-55.
31.03.2011 |
Рівне-Ракурс №10 від 31.03.2011p. На головну сторінку |