Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №495 від 07.04.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Парковки

Ціна росте - охочих меншає

Ціна росте - охочих меншає

Міські чиновники, нарешті, звернули увагу на те, що водії автівок паркуються, де заманеться, тим часом, як комунальні стоянки - порожні. Не потрібно далеко ходити: на вулиці Соборна (для чого ж ще розширювали автомагістраль?!) машини стоять мало не у два ряди. Економія, як кажуть, справа ризикована, адже платити за місце не потрібно. Не допомагають навіть наряди ДПС, які час від часу там з’являються.

Тим часом офіційні комунальні парковки стоять напівпорожніми, а на зароблених грошах, між іншим, має базуватися певна частина міського бюджету. Ба більше, через податкові “каруселі” комунальники ще й змушені піднімати плату за стоянку, змінюючи механізм її нарахування.

За словами начальника міського управління житлово-комунального господарства Івана ГЕМИ, новий Податковий кодекс змінив порядок нарахування місцевого збору за паркування транспортних засобів. Раніше в основу розрахунку закладалася кількість годин паркування, а ставка збору розраховувалася у відсотках від розміру неоподаткованого мінімуму (0,17 гривень). Сьогодні ж базою оподаткування є площа земельної ділянки, а ставка збору розраховується у відсотках від розміру мінімалки. Відтак, вартість години паркування (при мінімальній ставці збору у розмірі 0,03%) сягнула 1,02 гривні, тоді як раніше складала 17 копійок. При цьому варто зазначити, що мова йде не про парковочне місце, а про один метр квадратний землі, яких при встановлених нормах на один автомобіль потрібно чотири. Таким чином, година на стоянці вже з 1 травня коштуватиме 4 гривні.

Відрахування до казни мають збільшитися стовідсотково, однак чи захочуть водії, які зараз платять гривню-дві за годину, переплачувати. Однозначно, що половина буде намагатися потай від ДАІ економити.

Розуміють це і депутати Рівнеради, тим більше, що молоде комунальне підприємство “Галузве” і до того переживало не найкращі часи. А після запровадженого тарифу взагалі може відмовитися обслуговувати свої дев’ять парковок. Чи їх просто закриють згодом через нерентабельність.

Варіант зменшення ціни за одне місце існує, однак тоді у міському бюджеті потрібно шукати гроші на відшкодування цієї різниці, адже головні видатки підприємства потрібно буде сплачувати у будь-якому випадку.

07.04.2011



Рівне-Ракурс №10 від 07.04.2011p. 
На головну сторінку