№514 від 18.08.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Ринок
Цінова ситуація на роздрібному ринку пального нинішнього тижня залишається стабільною, на рівні середини минулого тижня і найближчими днями навряд чи зміниться.
- У цілому в Україні сьогодні є два види пального - так зване “ДОСТівське”, тобто зроблене за стандартами, які хоча і змінилися за останні двадцять років, але не дуже відрізняються від того бензину та солярки, що виробляли ще за часів існування Радянського Союзу і пального “Євро стандарту 3 або 4”. Різниця між ними є. Останнє здебільшого в нашу країну завозять.
Якщо у вас машина СНДевського виробництва, або іномарка старше двох-трьох років, то “ДОСТівське” пальне двигуну аж ніяк не зашкодить. Зрозуміло, якщо воно нормальної якості. Інша справа - неякісний бензин. Його можна досить просто виявити. Якщо ви приїхали на заправку і, вставивши пістолет в горловину баку, відчуєте незвичний запах, то швидше за все бензин неякісний. Так само, коли з вихлопної труби при роботі двигуна почне тхнути газом або сірководнем, будьте впевнені - ви заправилися неякісним пальним.
До речі, неякісним може бути не тільки традиційне пальне, а й імпортне. Інше питання, чи можна на імпортному бензині більше проїхати. Це доволі важко виміряти, хоча б тому, що навіть заправивши однакову кількість пального, треба враховувати різні режими роботи двигуна в місті та на трасі, затори на дорогах, прогрів авто та температуру повітря, погодні умови. Все це впливає на витрати пального. Я спробував зробити власні заміри і можу сказати, що на імпортному пальному економія складає від 3 до 5 %. Хоча повторюсь, абсолютно точних даних тут просто не може бути.
18.08.2011 | Записав Володимир КОНЄВ |
Рівне-Ракурс №10 від 18.08.2011p. На головну сторінку |