![]() |
№522 від 13.10.2011p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Споживач має право
Запитання. Залишилася вкрай незадоволеною нещодавнім обслуговуванням у місцевому ресторані. Як мені правильно вчинити, якщо ситуація повториться будь-де інде?
- Відповідно до “Правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства”, при виявлені недоліків в якості продукції та наданні послуг у закладах громадського харчування, недоважування або обрахунку, суб’єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов’язанні:
• безкоштовно усунути виявлені недоліки;
• зменшити розмір оплати за продукцію або послугу;
• замінити на аналогічну продукцію належної якості або вдруге надати послугу;
• повністю відшкодувати витрати споживача, пов’язані з придбанням неякісної продукції або наданої послуги.
Споживач повинен обов’язково зберігати розрахунковий документ (чек). Коли ж суб’єкт підприємницької діяльності відповідно до законодавства звільнений від застосування реєстраторів розрахункових операцій та розрахункових книжок, треба вимагати товарний чек, що засвідчує факт наданої послуги, в якому зазначаються: найменування суб’єкта господарювання, найменування страви, напою, ціна, дата.
У разі не вирішення питання по суті - споживачам необхідно звернутися до нас за адресою: м.Рівне, вул.Симона Петлюри,5. Усі питання розглянуть згідно з чинним законодавством.
13.10.2011 |
Рівне-Ракурс №522 від 13.10.2011p. На головну сторінку |