№526 від 10.11.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Споживач має право
З початком осінньо-зимового сезону скарг мешканців області щодо надання комунальних послуг збільшилося в декілька разів.
Уклавши ці угоди, споживач має повне право пред’являти претензії при невиконанні зобов’язань. Якщо договірні зобов’язання не виконуються, то законодавством передбачається проведення перерахунків за оплачені послуги.
Коли ж послуги надаються не в повному обсязі, споживач має право зробити такі дії: запросити представника житлово-комунального підприємства і представника органів місцевого самоврядування, скласти акт-претензію, який підписується споживачем, представником комунального підприємства. Якщо ж останній відмовляється підписувати акт чи взагалі не приходить - споживач має право скласти такий акт з участю двох-трьох мешканців будинку та представником органів місцевого самоврядування.
Та найкращим для споживачів у вирішенні комунальних проблем - звертатися в інстанції поступово. Передусім пред’являти претензії до суб’єкта господарювання, який має виконувати взяті на себе зобов’язання. Якщо вимоги не задовольняються, тоді звертатися до нашого управління, якщо ж після цього вимоги споживача не задовольняються, то останньою інстанцією є суд.
10.11.2011 | Юлія ГОЛИК |
Рівне-Ракурс №10 від 10.11.2011p. На головну сторінку |