Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №528 від 24.11.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Споживач має право

Як їздити комфортно?

До фахівців управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області часто звертаються пасажири зі скаргами на водіїв громадських транспортних засобів. Переважна більшість скарг стосується того, що водій відмовляє у пільговому перевезенні та не зупиняється на прохання пасажира.

- Спеціалісти управління у справах захисту прав споживачів реагують на скарги. Інтереси споживача захищаються шляхом проведення роз’яснювальної роботи і проведенням перевірок суб’єктів господарювання за фактом, зазначеним у заяві, - розповідає головний спеціаліст управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області Оксана ТКАЧУК. - Щодо пільгової категорії населення, то ст.37 ЗУ “Про автомобільний транспорт” і договором, укладеним між перевізником і замовником послуг визначено обов’язковість перевезення пасажирів, яким законодавство надало пільги. Однак є такі перевізники, які безпідставно обмежують право пасажира на пільговий проїзд.

Відповідно до ст.10 ЗУ “Про захист прав споживачів”, виконавець, який надає послуги, зобов’язаний видати розрахунковий документ, що засвідчує факт надання послуги.

Для встановлення фактів порушення, працівники управління у справах захисту прав споживачів роблять негласну контрольну поїздку в транспортному засобі, на який поскаржився споживач, і встановлюють, чи насправді скарга відповідає дійсності. У випадку виявлення порушень, відповідно до ст.155 Кодексу України про адміністративні правопорушення, до відповідальної особи застосовується адміністративний штраф.

24.11.2011Юлія ГОЛИК



Рівне-Ракурс №10 від 24.11.2011p. 
На головну сторінку