№528 від 24.11.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Споживач має право
До фахівців управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області часто звертаються пасажири зі скаргами на водіїв громадських транспортних засобів. Переважна більшість скарг стосується того, що водій відмовляє у пільговому перевезенні та не зупиняється на прохання пасажира.
Відповідно до ст.10 ЗУ “Про захист прав споживачів”, виконавець, який надає послуги, зобов’язаний видати розрахунковий документ, що засвідчує факт надання послуги.
Для встановлення фактів порушення, працівники управління у справах захисту прав споживачів роблять негласну контрольну поїздку в транспортному засобі, на який поскаржився споживач, і встановлюють, чи насправді скарга відповідає дійсності. У випадку виявлення порушень, відповідно до ст.155 Кодексу України про адміністративні правопорушення, до відповідальної особи застосовується адміністративний штраф.
24.11.2011 | Юлія ГОЛИК |
Рівне-Ракурс №10 від 24.11.2011p. На головну сторінку |