![]() |
№529 від 01.12.2011p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Споживач має право
Для того, щоб ваш відпочинок не виявився нічним жахіттям, а гроші, які ви заощаджували місяцями не вилетіли у трубу, не забувайте завчасно звертатися по консультацію до спеціалістів управління у справах захисту прав споживачів. Адже краще завчасно бути попередженим, ніж ошуканим.
Перед тим, як укласти договір з туристичним агентством, споживач має право на отримання інформації про:
• послуги, що замовляє;
• характеристику транспортного засобу;
• характеристику готелю;
• правила тимчасового проживання в тій чи іншій країні;
• види та способи забезпечення харчування під час туристичної поїздки;
• правила в’їзду в іноземну країну та перебування у ній;
• дату та час початку і закінчення туристичного обслуговування і його тривалість;
• відомості про мінімальну кількість туристів у групі;
• страхову компанію, розмір страхових відшкодувань та умови їх виплати;
• ціну туристичного продукту загалом та порядок оплати.
Це обов’язкові умови, які суб’єкт господарювання має надавати туристу. У разі виникнення певних проблем, споживач має знати місцезнаходження організації, яка уповноважена представляти інтереси турагенства.
Якщо споживач вже уклав договір з туристичною компанією, а під час відпочинку помітив невідповідність між отриманням інформації та наданням послуг, працівники управління у справах захисту прав споживачів радять звернутися з претензією до організаторів туристичної поїздки або скласти акт, залучивши двох представників туристичної групи. В акті чітко описати, які пункти договору порушені. Після цього можна звертатися до туристичного агентства з вимогою повернення коштів.
01.12.2011 | Юлія ГОЛИК |
Рівне-Ракурс №529 від 01.12.2011p. На головну сторінку |