№531 від 15.12.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Споживач має право
Щоб не купував споживач, він завжди ризикує отримати неякісний товар. Тому передусім потрібно дивитися, що опиниться на вашому столі, і чим це пізніше може вам загрожувати. Адже спорожнілий гаманець - це ще не найгірший варіант.
Якщо ж покупець придбав продукцію і бачить, що якісні показники товару викликають сумніви, то він має право звернутися до продавця із претензією на обмін товару на більш якісний, або повернення грошей. Якщо продавець не задовольняє вимоги покупця, споживач має право звернутися за адресою управління із заявою-скаргою, зазначивши найменування суб’єкта господарювання, його адресу та надавши розрахунковий документ.
15.12.2011 | Юлія ГОЛИК |
Рівне-Ракурс №10 від 15.12.2011p. На головну сторінку |