![]() |
№546 від 05.04.2012p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#З перших уст
Фактично кожної весни ми спостерігаємо ідентичне явище - одночасно із потеплінням і першими бруньками на деревах летять уверх ціни на АЗС. Нинішній рік не став винятком у цьому сумному для автовласників правилі. Фактично щоденно ціни на пальне беруть чергову висоту. З чим це пов’язано і де межа зростання вартості пального, ми попросили розповісти координатора мереж АЗС “Олас” Віталія ПЕРШОГУБУ.
У подальшому ситуація на ринку нафтопродуктів залежатиме від ситуації на ринку сирої нафти та дій уряду. Останні три склади українського уряду не намагалися займатися жорстким регулюванням цін на пальне, сподіватимемося, що пан Азаров піде тим самим шляхом, бо в іншому випадку ми можемо опинитися у ситуації жорсткого дефіциту пального на заправках.
Нинішній різнобій у цінах на пальне на різних АЗС викликаний тим, що частина мереж заправок є складовою частиною великих “вертикально інтегрованих” корпорацій, які контролюють весь технологічний ланцюг від видобутку нафти до продажу готового пального і можуть собі дозволити не дуже стрімко піднімати ціни на власних АЗС. Однак і вони найближчим часом будуть змушені змінювати цінники на заправках. Що ж стосується перспектив, то наш нафторинок надто сильно залежить сьогодні не тільки від вартості сирої нафти, а й від цінової політики на готовий продукт у сусідніх державах, бо наші НПЗ забезпечують сьогодні приблизно чверть ринку бензину та солярки в державі, а дві третини готового продукту ми імпортуємо.
05.04.2012 | Володимир КОНЄВ |
Рівне-Ракурс №546 від 05.04.2012p. На головну сторінку |