Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №546 від 05.04.2012p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Вклади

Черг не буде, бо є Інтернет і картки

Черг не буде, бо є Інтернет і картки

Гроші вкладникам Ощадбанку колишнього СРСР виплачуватимуть без черг, для цього вже розробили чіткий механізм. Передусім краяни, які не отримали компенсаційної однієї тисячі у 2008 році, мають актуалізувати свої дані та отримати індивідуальний час звернення в банк.

Це можна зробити на сайті “Ощадбанку” в рубриці “Інформація для вкладників “Сбербанку” колишнього СРСР” або ж звернувшись на безкоштовну “гарячу телефонну лінію” за номером 0-800-212-000. Вона працюватиме щоденно з 9 до 18 години.

Оскільки насамперед гроші повертатимуть літнім людям, то з 2 до 20 квітня розпочнуть актуалізовувати дані вкладників, яким виповнилося 80 років. З 21 квітня до 20 травня звертатися на “гарячу телефонну лінію” або ж заповнювати спеціальну форму на сайті можуть краяни 70-79 років. Із 21 травня до 20 червня це необхідно робити 60-69 літнім жителям області, а з 21 червня до 20 липня - 50-59 річним вкладникам. Претенденти на отримання компенсаційної тисячі до 50 років повинні актуалізувати свої дані з 21 липня.

Після цього, вкладник має звернутися в установу банку у визначений для нього час із паспортом, ідентифікаційним кодом та ощадкнижкою за компенсаційним рахунком. Виплату грошей планують розпочати вже в червні. Кошти зараховуватимуть на Національну картку, і кожен вкладник отримає повідомлення про місце та час її отримання. Тож дотримавшись трьох основних етапів (актуалізації даних, звернення в банк та отримання Національної картки із зарахованими на неї компенсаційними коштами) вдасться уникнути ажіотажу, черг і збирання довідок.

Ще більш детально про отримання компенсаційної тисячі кожному вкладникові можна буде дізнатися від профільних заступників райдержадміністрацій і міськвиконкомів, голів сільських і селищних рад, директорів терцентрів і геріатричних пансіонатів, фахівців управлінь праці та соціального захисту й відділень “Ощадбанку”. Роз’яснити весь механізм їм доручила на відеоселекторній нараді заступниця голови ОДА Світлана Сад. Вони мають допомагати літнім одиноким людям і підопічним соцустанов актуалізовувати персональні дані.

За словами Світлани Сад, вже сьогодні уточнити інформацію та отримати індивідуальний час звернення в банк можуть вкладники, яким виповнилося 80 років або ж їхні довірені особи. Районним, міським і сільським фахівцям роз’яснили, що для звернення в банк нотаріальне посвідчення не обов’язкове. В області вже відпрацювали та розповсюдили типовий зразок доручення для довірених осіб, яке можуть підписувати сільські та селищні голови, директори терцентрів і геріатричних пансіонатів. З цим документом, а також паспортом, ідентифікаційним кодом та ощадкнижкою вкладника соціальні працівники мають звернутися в банк у визначений час. Фінансисти підрахували, що кожну людину обслуговуватимуть 20 хвилин. Таким чином, формують графік прийому людей, щоб уникнути ажіотажу та черг.

Кошти зараховуватимуть на Національну картку, і кожен вкладник отримає повідомлення про місце та час її отримання. 1000 гривень можна відразу зняти, покласти на депозит або ж розраховуватися карткою в аптеках і супермаркетах.

05.04.2012



Рівне-Ракурс №10 від 05.04.2012p. 
На головну сторінку