Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №547 від 12.04.2012p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Споживач має право

Жаліються на комуналку

Щотижнево за допомогою ЗМІ фахівці Інспекції з питань захисту прав споживачів по Рівненській області інформують рівнян про виявлені неякісні товари у торговельній мережі, надані різного роду побутові послуги, порушення у сфері рекламного законодавства тощо. Порушників карають згідно з чинним законодавством, але звернень мешканців краю зі скаргами щодо їх споживчих прав від цього не меншає.

- Аналіз звернень за місцем проживання споживачів свідчить про те, що скарги переважно надходять із сільської місцевості, - розповідає провідний спеціаліст Інспекції з питань захисту прав споживачів у Рівненській області Ірина УДОВИЧЕНКО. - Причина полягає у відсутності представників Держспоживінспекції, які б могли надати юридичну допомогу громадянам з питань захисту прав споживачів у районах.

З початку 2012 року на адресу Інспекції звернулося 23 особи, які потребують соціального захисту та підтримки. Основні питання, з якими зверталися - порушення прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг. Варто зазначити, що звернень від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соцпраці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни не було.

Не надходило від громадян звернень, у яких йдеться про недоліки в роботі, оскарження рішень посадових осіб. Відсутні факти повторних звернень чи звернень до вищого органу.

У разі не вирішення питання по суті - споживачам необхідно звернутися до нас за адресою: м.Рівне, вул.Симона Петлюри, 5. Усі питання розглянуть згідно з чинним законодавством.

12.04.2012



Рівне-Ракурс №10 від 12.04.2012p. 
На головну сторінку