№549 від 26.04.2012p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Споживач має право
Часто буває, що купуючи товар, ми не помічаємо його недоліки. І коли вже приходимо додому, розуміємо, що заплатили кошти за речі неналежної якості. Одразу ж виникає запитання, як найкраще вирішити цю проблему, щоб не втратити свої кошти та зберегти нерви?
Також підлягає поверненню товар належної якості, але що з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки та розрахунковий документ.
Варто зазначити, що кошти за товар можуть бути не повернені, якщо товар був в експлуатації та має дефекти, або перебуває в неповній комплектації. Також, коли відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (касовий або товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар. Або ж з моменту купівлі пройшло більше, ніж 14 діб.
Якщо ж ви дотрималися всіх вищезазначених умов під час повернення неякісного товару, то після залагодження усіх формальностей, ви маєте змогу отримати назад затрачені кошти, або ж обміняти один товар на інший.
У разі невирішення питання по суті - споживачам необхідно звернутися до нас за адресою: м.Рівне, вул.Симона Петлюри, 5. Усі питання розглянуть згідно з чинним законодавством.
26.04.2012 | Юлія ГОЛИК |
Рівне-Ракурс №10 від 26.04.2012p. На головну сторінку |