Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №549 від 26.04.2012p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Споживач має право

Неякісний товар

Часто буває, що купуючи товар, ми не помічаємо його недоліки. І коли вже приходимо додому, розуміємо, що заплатили кошти за речі неналежної якості. Одразу ж виникає запитання, як найкраще вирішити цю проблему, щоб не втратити свої кошти та зберегти нерви?

- Якщо у вас виникла необхідність з тієї чи іншої причини повернути придбаний товар не належної якості ви можете зробити це протягом 14 днів з дня придбання товару, - розповідає головний спеціаліст Інспекції з прав захисту споживачів у Рівненській області Ірина УДОВИЧЕНКО. - Для цього необхідно пред’явити підприємцю, у якого придбаний товар, чек, що підтверджує купівлю та написати заяву на повернення товару.

Також підлягає поверненню товар належної якості, але що з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки та розрахунковий документ.

Варто зазначити, що кошти за товар можуть бути не повернені, якщо товар був в експлуатації та має дефекти, або перебуває в неповній комплектації. Також, коли відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (касовий або товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар. Або ж з моменту купівлі пройшло більше, ніж 14 діб.

Якщо ж ви дотрималися всіх вищезазначених умов під час повернення неякісного товару, то після залагодження усіх формальностей, ви маєте змогу отримати назад затрачені кошти, або ж обміняти один товар на інший.

У разі невирішення питання по суті - споживачам необхідно звернутися до нас за адресою: м.Рівне, вул.Симона Петлюри, 5. Усі питання розглянуть згідно з чинним законодавством.

26.04.2012Юлія ГОЛИК



Рівне-Ракурс №10 від 26.04.2012p. 
На головну сторінку