![]() |
№555 від 07.06.2012p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Споживач має право
Масові перевірки напередодні “Євро-2012” проводять організації контролю. Аби наші громадяни та іноземні гості відчували себе комфортно, Інспекція з прав захисту споживачів розпочала перевірку готельних комплексів.
- Ми перевірили близько десяти готелів, - розповідає провідний спеціаліст Інспекції з питань захисту прав споживачів у Рівненській області Ірина УДОВИЧЕНКО. - Слід зазначити, що при кожному готелі розміщений ресторан. А це засвідчує, що кожен із закладів відповідає тому статусу, який йому наданий. Адже готельні заклади мають відповідати кількості зірок. Під час перевірки всі готелі мали сертифікати. Власники закладів подбали, щоб іноземні гості відчували себе комфортно. Зокрема, англійською мовою перекладені назви страв у меню, прейскуранти з цінами. Також іноземні мови вивчає і персонал.
Також Ірина Удовиченко радить споживачам, передусім, звернути увагу на такі речі:
- чи відповідають умови проживання рівню готелю;
- чи є парковка і чи охороняється вона;
- ставлення персоналу;
- оформлення документів.
У разі невирішення питання по суті - споживачам необхідно звернутися до нас за адресою: м.Рівне, вул. Симона Петлюри,5. Усі питання розглянуть згідно з чинним законодавством.
07.06.2012 | Юлія ГОЛИК |
Рівне-Ракурс №555 від 07.06.2012p. На головну сторінку |