№565 від 23.08.2012p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Ноу-хау
Ще донедавна місцеві рекламісти та рекламні компанії жили в очікуванні відповіді на просте запитання: чи зможуть вони підзаробити на парламентських виборах. А все через слова міського голови Рівного, який хотів підвищити ціни на зовнішню рекламу, тим самим поповнивши міську казну додатковими коштами. А вони зараз неабияк потрібні місту, особливо напередодні опалювального сезону. Однак, події розгорнулися по-іншому, і тепер ніхто інший, як самі рекламісти, придбають для рівнян усе необхідне для теплої зими.
Нагадаймо, що на минулому засіданні виконавчого комітету в рекламістів визвало обурення розгляд питання “Про внесення змін до додатку 5 Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Рівному…”. Невдоволення спричинило те, що влада прагнула підняти тариф на рекламу в період виборів. Такі зміни не дуже влаштовували представників рекламного бізнесу, адже підвищення тарифів у середині бюджетного року, означає для рекламістів занепад їхнього бізнесу. Це призведе до зменшення кількості орендованих площ або розірвання чинних договорів.
На щастя, владі і рекламістам вдалося домовитися та вирішити всі непорозуміння. Адже наразі у казну з реклами вже зібрано 1 мільйон 996 тисяч гривень. Тож за новим рішенням “Про внесення змін до додатку 5 Правил розміщення зовнішньої реклами в м.Рівному…” передбачено залишити цінову політику на рекламу незмінною.
- Цим проектом рішення ми затвердили механізм утворення базового тарифу, тобто утворюємо нову формулу, що відповідає чинному законодавству, - розповідає керівник Рівненської обласної громадської організації “Асоціація рекламістів Рівненщини” Лілія КРЕВТУН. - Хочу зазначити, що коефіцієнт 17 грн. не змінюється, тобто цінова політика залишається на попередньому рівні. Також тепер на території Рівного обліковуватимуться всі рекламні конструкції. Окрім того, порадившись між собою, рекламісти Рівного проаналізували ситуацію по стану черги на зміну газового обладнання. Цього року міська рада вже закрила цю чергу, але ми за допомогою своїх коштів прагнемо закрити торішню, де заміни чекають 86 ветеранів вітчизняної війни та багатодітні сім’ї. Тобто, протягом трьох місяців передвиборчої кампанії рекламісти робитимуть закупівлю газового обладнання на суму 30 тисяч гривень щомісяця.
Таким поворотом ситуації задоволена влада. Адже за допомогою цього рішення люди отримають необхідне їм обладнання.
- На період виборів ми хотіли змінити вартість зовнішньої реклами у місті, - розповідає міський голова Рівного Володимир ХОМКО. - Ми домовилися з рекламістами, що вони окремо зберуть кошти на газові прилади для пенсіонерів. Таким чином ми зможемо погасити всі недофінансування за цією програмою.
23.08.2012 |
Рівне-Ракурс №10 від 23.08.2012p. На головну сторінку |