№583 від 27.12.2012p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Програма лояльності
Компанія “Санком-Рівне” вперше в Україні застосувала європейський метод заохочення клієнтів до активної співпраці, який передбачає наявність зворотнього зв’язку у спілкуванні “сумлінний клієнт - відповідальна компанія”.
- Колектив нашої компанії вже давно розмірковував над тим, яким чином віддячити рівнянам, які сумлінно і відповідально сплачували за вивезення побутових відходів, активно допомагали нам у налагодженні якісного надання наших послуг, співпереживали, одним словом - не були байдужими до проблеми чистоти і охайності рідного для нас усіх міста, - розповідає директор компанії “Санком-Рівне” Святослав ЄВТУШЕНКО. - ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ “Санком-Рівне” має бути способом подякувати рівнянам, які вже стали для нас надійними друзями і партнерами та одночасно спонукати інших долучитися до нашої спільної справи з очищення міста від сміття та побутового бруду. Споживач послуг компанії “Санком-Рівне” має відчути, що бути відповідальним і сумлінним платником, не бути байдужим до проблем забруднення довкілля, бути активним - ВИГІДНО. Для нас важливо, щоб кожен відчув нашу вдячність і увагу.
Результатом такої “ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ” для споживача послуг компанії “Санком-Рівне”, крім налагодження теплих партнерських стосунків, стане відчутна для гаманця економія коштів.
Кожен з абонентів компанії отримає певну кількість “Санкомчиків” (бонусні бали компанії “Санком-Рівне”). Їх абонент зможе обміняти на: безкоштовний місяць користування послугами компанії або безкоштовне встановлення персональних контейнерів для збору відходів.
Один безкоштовний місяць послуг - це одна тисяча “санкомчиків”, отримати які можна надзвичайно просто і без зайвих зусиль, завдяки вашій активності та сумлінності у сплаті рахунків.
27.12.2012 |
Рівне-Ракурс №10 від 27.12.2012p. На головну сторінку |